Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:806170
 
Evaluation:
Published: 13.08.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Valsts ieņēmuma dienesta darbība un attīstība    5
1.1.  Dati par personālu    5
  Valsts ieņēmumu dienesta struktūra    6
1.2.  Darbības jomu nodalīšana    7
1.3.  Vienotu procesu izstrāde    7
1.4.  Valsts ieņēmum dienesta galvenie uzdevumi    7
1.5.  Valsts ieņēmuu dienesta galvenie stratēģiskie virzieni    8
1.6.  Valsts ieņēmumu dienesta nākotnes vīzija    8
1.7.  Nodokļu administrēšanas vadības efektivitātes paaugstināšna    8
1.8.  Nodokļu kontroles darba plānošanas un organizācijas pilnveidošana    9
1.9.  Nodokļu administrēšanas modernizācija    10
2.  Komunikācija    13
2.1.  Komunikācija organizācijā    13
2.2.  Komunikācija VID    13
2.3.  Valsts ieņēmumu dienesta iekšējā komunikācija    14
2.4.  Valsts ieņēmumu dienesta ārējā komunikācija    15
2.5.  Komunikāciju daļa Valsts ieņēmumu dienestā    17
3.  Klientu apkalpošana Valsts ieņēmumu dienestā    18
3.1.  Klientu apkalpošanas uzlabošana    18
3.2.  Jauno uzņēmēju apkalpošana    18
3.3.  Galvenie informācijas avoti, to saturs    19
  Secinājumi    20
  Priekšlikumi    27
  Pielikums. Aptaujas anketa    29
  Izmntotās literatūras un avotu saraksts    31
Extract

Šajā darbā autore ir apskatījusi Valsts ieņēmuma dienesta darbību un organizācijas attīstību, kā arī iekšējās un ārējās komunikācijas pašreizējo situāciju. Šī organizācija ir ļoti liela un komunikācija ir ļoti daudzveidīga.
Valsts ieņēmumu dienesta stratēģiskie virzieni ir izpildīt prasības nodokļu administrēšanā un muitas jomā, lai Latvija varētu iestāties Eiropas savienībā, uzlabot muitas un nodokļu saistību izpildi un kontroli, izveidot mūsdienīgu organizāciju, kuras uzmanības centrā būtu klients, uzlabot darba efektivitāti un pakalpojumu kvalitāti, nodrošināt sabiedrības un uzņēmumu aizsardzību, kā ārī veicināt darbinieku profesionālo izaugsmi.
Latvijas vēlme integrērties Eiropas savienībā ir mērķis, kas ietekmē Valsts ieņēmumu dienesta tālāko attīstību. ES standartiem pakāpeniski tiek pielāgota Latvijas nodokļu un muitas sfēru regulējošā likumdošana. Izmantojot starptautisko pieredzi, konvencijas un līgumus, atbilstoši tiek harmonizēti arī administrēšanas politikas principi un darba metodes.
Mūsu valsts ir viena no tām, kur nodokļu un muitas dienesti strādā apvienoti Valsts ieņēmumu dienestā, un šogad Valsts ieņēmumu dienests svinēs desmitgadu jubileju. Tagad var teikt, ka integrācija ir sevi attaisnojusi – par to liecina ikgadējais iekasēto ieņēmumu pieaugums.
Nozīmīgs atsakaites punkts par padarīto un reizē Valsts ieņēmumu dienesta tālākās attīsatības ievirze ir 1998. gadā uzsāktais VID Modernizācijas projekts pieciem gadiem. Tā prioritātes – administrēšanas un informācijas tehnoloģiju uzlabošana, nodokļu maksātāju izglītošana un apkalpošanas servisa attīstība. Īpaša uzmanība pievērsta personāla profesionalitātes pilnveidošanai. Dati liecina, ka VID strādājošo darbinieku izglītības līmenis ar katru gadu aug, un tas ir ļoti savarīgi strauji attīstošās ekonomikas apstākļos.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register