Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:686196
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.12.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  BUDŽETA IESTĀDE    6
1.1.  VALSTS SOCIĀLĀS APDROŠINĀŠANAS AĢENTŪRA    6
1.1.1.  VSAA FUNKCIJAS UZDEVUMI UN KOMPITENCE    7
1.1.2.  VSAA STRATĒĢIJA    9
1.2.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU DAĻA    10
1.2.1.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU DAĻAS UZDEVUMI    11
1.2.2.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU DAĻAS FUNKCIJAS    11
2.  MĀRKETINGS    12
2.1.  MĀRKETINGA PAMATELEMENTI    13
2.2.  MĀRKETINGA PĒTĪŠANAS LOMA    14
2.3.  MĀRKETINGA KONCEPCIJA    16
2.4.  MĀRKETINGA PLĀNOŠANA    17
3.  VSAA UN MĀRKETINGS    19
3.1.  TIRGUS SEGMENTĒŠANA    20
3.2.  VSAA TIRGUS SEGMENTĒŠANA    21
3.3.  MĀRKETNGA VIDE    23
3.3.1.  MĀRKETINGA IEKŠĒJĀ VIDE    23
3.3.2.  MĀRKETINGA ĀRĒJĀ VIDE    24
3.3.3.  VSAA SWOT ANALĪZE    25
3.4.  INFORMĀCIJAS IZPLATĪŠANAS LĪDZEKĻI    27
3.4.1.  INFORMĀCIJA INTERNETĀ    28
3.4.3.  INFORMĀCIJA LAIKRAKSTOS UN MASU MĒDIJOS    28
3.4.4.  INFORMĀCIJA NODAĻĀS    29
3.5.  VSAA INFORMĀCIJAS IZPLATĪŠANA    29
3.6.  INFORMĀCIJAS IEGUVES KANALI    30
4.  KLIENTU APKALPOŠANA    33
4.1.  VSAA PERSONALS    36
4.2.  VSAA KLIENTU APKALPOŠANAS STANDARTI    37
4.3.  VSAA KLIENTU APMIERINĀTĪBA    38
4.3.1.  VSAA PĒTIJUMA VIRZIENI    38
4.3.2.  PĒTIJUMU REZULTĀTI\    38
4.3.3.  APMIERINĀTĪBAS IZMAIŅAS    44
4.3.4.  KLIENTU IETEIKUMI    45
  SECINĀJUMI    46
  PRIEKŠLIKUMI    48
  IZMANTOTIE AVOTI    49
Extract

Studējot Rīgas Pedagoģijas un Izglītības vadības augstskolā, Komercdarbības organizāciju darba autors diplomdarbam izvēlējās tēmu mārketinga loma budžeta iestādē, konkrētāk pētot Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūru.

Mūsdienās mārketingam ir liela nozīme, galvenokārt gan uzņēmumos, lai veiksmīgāk varētu darboties uzņēmējdarbībā, bez mārketinga vairs neiztikt. Bet arī valsts iestādēs mārketings ir sācis ieņemt savu lomu un ar gadiem, mārketinga vieta budžeta iestādēs tikai palielinās. Arī budžeta iestādēs ir kļuvis svarīgāk, lai tās klienti būtu apmierināti ar sniegtajiem pakalpojumiem, kaut arī par tiem visbiežāk nav jāmaksā un tas nemaz nav saistīts ienākumu palielināšanu, bet nelaipna izturēsanās bieži vien var novest pie tiesu darbiem, kas saistīts ar liekiem un nevajadzīgiem tiesu izdevumiem. Kā arī svarīgi ir, lai klienti būtu informēti par visiem pakalpojumiem, kurus viņi var iegūt.

Darba mērķis: izvērtēt mārketinga nozīmi budžeta iestādē, Valsts sociālas apdrošināšanas aģentūrā, sagatavot priekšlikumus veiksmīgākai sadarbībai ar iedzīvotājiem.

Darba mērķi:
Noskaidrot kādas ir aģentūras funkcijas;
Kādus mārketinga elementus aģentūra pielieto;
Cik efektīga ir mārketinga stratēģija;
Kā uzlabot sadarbību ar klientiem;

Rakstot šo kursa darbu, tika izmantotas vairākas pētījuma metodes:
1.Teorētiskās pētijuma metode, izmantojot šo metodi pielietoju – vispārējā rakstura atsauces (internetu) un sekundārās atsauces ( dažādas grāmatas)
2.Socioloģisko pētijuma metode – šo metodi izmantoju, lai izvērtētu VSAA pašreizējo situāciju.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register