Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:459843
 
Evaluation:
Published: 13.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Apdrošināšanas akciju sabiedrības „Baltijas Apdrošināšanas Nams” īss apraksts    4
2.  Apdrošināšanas akciju sabiedrības „Baltijas Apdrošināšanas Nams” mārketinga vides analīze    4
2.1.  Iekšējās vides raksturojums    4
2.2.  Ārējās vides analīze    5
2.2.1.  Makrovides faktors    6
2.2.2.  Pieprasījums    8
2.2.3.  Konkurence    11
2.2.4.  Starpnieki    13
2.2.5.  Piegādātāji    15
2.3.  Situācijas analīze (SVID)    16
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    21
Extract

Šajā kursa darbā es veikšu reāli eksistējošas apdrošināšanas akciju sabiedrības „Baltijas Apdrošināšanas Nams” tirgus izpēti. Šī apdrošināšanas akciju sabiedrība nodarbojas ar apdrošināšanas pakalpojumu piedāvājumiem juridiskām un fiziskām personām. Apdrošināšanas sabiedrība “Baltijas Apdrošināšanas nams” ir samērā nesen uzsākusi savu darbību apdrošināšanas tirgū, tāpēc analizēšu apdrošināšanas akciju sabiedrības iespējamās pozīcijas apdrošināšanas tirgū.
Latvijā, veidojoties ekonomiskajām tirgus attiecībām, arvien lielāka uzmanība tiek veltīta apdrošināšanai, tās pakalpojumu izmantošanas iespējām. Pēdējos gados mūsu valstī vērojamas tirgus ekonomikas augšupejas pazīmes. Var uzskatīt, ka ir noteikti galvenie pamatnosacījumi ilgtermiņa uzņēmējdarbībai finansu tirgū, kas veicinājis apdrošināšanas tirgus attīstību.
Viena no mūsdienu efektīvākajām apdrošināšanas darbības pilnveidošanas metodēm ir mārketinga stratēģijas izstrādāšana un pielietošana. Mārketinga stratēģija apdrošināšanā - apdrošinātāja un apdrošinājuma ņēmēja savstarpējās iedarbības sistēma, kas virzīta uz abpusējo interešu un vajadzību apmierināšanu. Apdrošināšanas mārketings, kā pastāvīga tirgvadības sfēra ekonomiski attīstītās valstīs, radās salīdzinoši nesen – 70-to gadu sākumā. Latvijā apdrošināšanas mārketings aktuāls kļuvis tikai pēdējo gadu laikā, nodibinoties privātajām apdrošināšanas sabiedrībām un līdz ar to pastiprinoties konkurencei. Rezultātā vairākas apdrošināšanas sabiedrības ir izveidojušas mārketinga vadības struktūrvienības, kuras nodarbojas ar izstrādātās mārketinga stratēģijas realizāciju. Tomēr mārketinga iespējas Latvijas apdrošināšanas tirgū ir tikai izzināšanas stadijā. Ir nepieciešams laiks, lai izveidotu tādu apdrošinātāju darbības filozofiju, kura ne tikai atspoguļo izvirzīto mārketinga stratēģiju reālajā darbībā, bet galvenais – ir par pamatu sekmīgai apdrošinātāju uzņēmējdarbībai.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register