Kopumā pasaulē pasta industrija pašlaik atrodas stadijā, kad ir skaidri apjaušama pārmaiņu nepieciešamība, lai izdzīvotu mainīgā tirgus apstākļos. Izmaiņas globālajā pasta pakalpojumu tirgū, galvenokārt, ir saistītas ar pasta sektora liberalizāciju, pāreju no monopolsituācijas uz konkurējošu vidi, pieaugošo komercializāciju un globalizāciju, kā arī augsto tehnoloģiju attīstību un e-biznesu.
Pasta pakalpojumu darbības vide pēdējo gadu laikā ir būtiski mainījusies, ņemot vērā starptautiskās ekonomiskās un sociālās vides izmaiņas un tehnoloģiju straujo attīstību.
Studiju darba mērķis: izpētīt VAS „Latvijas Pasts” darbības rādītājus un pakalpojumu attīstību, izdarīt secinājumus un izvirzīt priekšlikumus.
Pētījuma hipotēze: VAS „Latvijas Pasts” ievieš jaunus un attīsta esošos pakalpojumus konkurētspējas un ienākumu gūšanas nodrošināšanai.
Darba uzdevumi:
1.Apskatīt Latvijas Pasta vēsturi;
2.Izpētīt un izanalizēt VAS „Latvijas Pasts” darbības rādītājus no 2004. – 2006. gadam;
3.Izpētīt konkurences vidi un VAS „Latvijas Pasts” attīstības iespējas.…