Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:804081
 
Evaluation:
Published: 04.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  VADĪTĀJA JĒDZIENS UN BŪTĪBA    4
1.1.  VADĪBAS STILI, TO BŪTĪBA UN KLASIFIKĀCIJA    5
1.1.1.  AUTORITĀRAIS (DIREKTĪVAIS) STILS    6
1.1.2.  LIBERĀLAIS (KONSULTATĪVAIS) JEB LAISSEZ FAIR (PAŠPLŪSMAS) STILS    7
1.1.3.  DEMOKRĀTISKAIS (KOLEĢIĀLAIS) STILS    8
1.2.  VADĪTĀJU TIPI    10
2.  VIESU MĀJAS „UPMAĻI” UN TĀ VADĪTĀJA RAKSTUROJUMS    13
2.1.  VIESU MĀJAS VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS    13
2.2.  VIESU MĀJAS PERSONĀLA STRUKTŪRA    15
2.3.  PERSONĀLA VADĪBAS PROCESI UN TĀ ELEMENTI VIESU MĀJĀ    17
2.4.  VADĪTĀJA RAKSTUROJUMS    20
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    24
  LITERATŪRAS SARAKSTS    26
Extract

IEVADS
Pamatmērķis katram biznesam un uzņēmuma izveidošanai – ir novest uzņēmumu līdz Veiksmes virsotnei, nostiprināt to tur un dot tam iespējas droši skatīties nākotnē, redzot jaunas perspektīvas tā attīstībā. Biznesa būtība ir nepārtraukta uzņēmuma, tā stratēģijas un cīņas taktikas par vietu tirgū, attīstīšana. Kapitāla palielināšana, peļņas gūšana un uzņēmuma attīstīšana ir cerība uz nākotni. Šīs ir lietas, no kurām sastāv bizness. Bet tas viss nav iedomājams bez teicamiem vadītājiem, kuri spēj aiz sevis vest cilvēkus un realizēt visu iecerēto.
Organizācijās aizvien vairāk tiek sagaidīts, ka vadītāji vienlaikus ir arī līderi. Nākotnē organizācijām būs nepieciešami tādi vadītāji, kas spēs atraisīt cilvēku ievērojamo potenciālu, iegūstot emocionālo atbalstu no viņiem. Vadītājiem ir jākļūst zinošākiem, radošākiem, iedvesmojošākiem un uzticamākiem, lai iekarotu savu darbinieku sirdis un prātus. Vadītājs par līderi var veidoties, analizējot savu un citu vadītāju pieredzi un mācoties no tās. Vadītājam jāapzinās, ka darbinieki ir uzņēmuma visvērtīgākais kapitāls, kas nes peļņu uzņēmumam. Jo labāk darbinieks jutīsies savā darba vietā, jo labāki būs tā rezultāti. No apspiesta, piekrāpta, pazemota darbinieka velti ir gaidīt labus rezultātus.
Cilvēkresursu menedžmentam ir jāprot tā integrēt indivīdu komandā, lai viņu savstarpējā sadarbība nodrošinātu nepieciešamo vērtību radīšanu. Cilvēkresursus ir jāuzskata par investīcijām. Uzņēmuma veiksmīgai darbībai cilvēkresursu potenciāls un zināšanas tiek uzskatītas par galveno ieroci. Diemžēl jāatzīst, ka Latvijā vēl joprojām daudzos uzņēmumos pastāv vecās vadīšanas un organizēšanas metodes.
Darba tēmu par vadītāja raksturojumu tieši viesu mājā „Upmaļi” darba autors izvēlējās tādēļ, ka tas likās saistoši, kā arī noderīgu uzņēmuma attīstībai, tādejādi palīdzot vadītājam labāk izprast sevi un saistību ar kolektīvu un pašu naktsmītnes vadīšanas taktiku.
Darba mērķis: aplūkot un izanalizēt zinātniski teorētisko literatūru par vadība stiliem un to salīdzināt ar vadītāja stilu viesu mājā „Upmaļi”.
Darba uzdevumi:
1. Iepazīties ar teorētisko literatūru par vadības stiliem, to būtību un klasifikāciju.
2. Teorētiski raksturot vadītāju un tā darba stilu.
3. Vispārīgi raksturot viesu māju „Upmaļi”, tās darbības specifiku un personālu.
4. Raksturot viesu mājas „Upmaļi” vadītāju un tā vadības stilu.
5. Izdarīt secinājumus par teorijas un prakses realizāciju darba vidē.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1121634
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register