Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:234903
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.06.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma VAS Starptautiskā lidosta „Rīga” īss apraksts    5
2.  Ārējās makro vides analīze    6
2.1.  Demogrāfiskais    6
2.2.  Ekonomiskais    6
2.3.  Sociālkultūras    7
2.4.  Ģeogrāfiskais un vides    8
2.5.  Politiski tiesīgais    8
2.6.  Tehniskais faktors    9
3.  Ārējās mikro vides analīze    10
3.1.  Klienti    10
3.2.  Konkurenti    11
3.3.  Piegādātāji    12
3.4.  Starpnieki    12
4.  SVID analīze    14
5.  Uzņēmuma un tā mijiedarbības analīze    18
6.  Iespēju un draudu izvērtēšanas matricas    21
7.  Uzņēmuma paplašināta SVID analīze    23
8.  Secinājumi    25
9.  Priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
Extract

8.Secinājumi
Izanalizējot uzņēmuma VAS “Starptautiskā lidosta “Rīga” iekšējo un ārējo vidi, kura ir nozīmīga tirgus izpētes procesa sastāvdaļa un to darbību noteicošus faktorus tika izvirzīti tādi secinājumi, kuri satur atbildes uz ievada izvirzītajiem mērķiem un uzdevumiem:
1. Uzņēmums VAS “Starptautiskā lidosta “Rīga”” ir lielākais starptautiskās aviācijas uzņēmums Baltijā un ir šī reģiona galvenais gaisa satiksmes centrs.
2. Uzņēmums veido svarīgu pozīciju valsts ekonomikā, saistībā ar IKP un apgrozījumu un protams, paterētāju vēlmju apmierināšanu.
3. Pēc iespēju un draudu izvērtēšanas matricām uznēmumam ir vairāk iespējas nekā draudu, bet arī tos var pārvērst par iespējām.
4. Pēc SVID analīzes tika noteikts, ka apvienojot uzņēmuma stiprās un vājās puses var izstrādāt vairākas attīstības stratēģijas.
5. Ar SVID analīzi tika veicināta dažādu situāciju analīze un pieņemti svarīgie lēmumi, kurus var pielietot arī praktikajā nozīmē.
6. Galvenā lidostas stratēģija ir regulāri uzlabot pakalpojumus un servisa kvalitāti.
7. Galvenie faktori, kas ietekmē pircēja rīcību lidostas pakalpojumu izvēlēšanā ir sociālie, psiholoģiskie un personiskie.
8. Uzņēmuma VAS “Starptautiska lidosta “Rīga” mērķtirgus ir gandrīz visi iedzīvotāji ar pietiekamu ienākuma līmeni.
9. Vispiemērotākie lidostai Ansofa modeļa stratēģijas ir dzīļās iespēšanas stratēģija, tirgus paplašināšanas stratēģija.
10. Visplašāk izplatītas stratēģijas uzņēmumam pēc paplašinātas SVID analīzes ir SO stratēģijas( stiprās puses un iespēju stratēģijas).

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1332964
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register