Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošo spēju attīstība nodarbībās ar dabā iegūtiem materiāliem

     

    Research Papers17 Pedagogy

4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:430033
 
Evaluation:
Published: 09.09.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Extract

NOBEIGUMS
Bērna intelektuālā attīstība tiek pētīta vēl jo projām. Pētot dažādāko pedagoģisko un psiholoģisko literatūru varam secināt, kā jau izsens ir pētīta bērnu intelektuālā attīstība un ietekme uz bērnu attīstību kopumā. Šodien ir zināmi tādi pedagogu vārdi kā M.Montesori – kuri ir praktiski izstrādājuši savas audzināšanas un attīstīšanas metodes, paņēmienus un līdzekļus, balstoties uz saviem ideāliem un pārliecību. Tāpat ir teorētiķi- Ž.Piažē, ě.Vigotskis un citi, kuri ir pētījuši bērnu intelektuālo attīstību un tās virzītājspēku.
Bērnu intelektuālā attīstība tiek pētīta vēl jo projām. Pirmsskolas vecums ir visnozīmīgākais posms cilvēka personības attīstībā. Šajā laikā tiek veicināta bērna vispusīga attīstība, bērns apgūst un sistematizē dažādu informāciju, mācās izprast sajūtas, pilnveidot uztveres procesus, attīsta domāšanu, bagātina iztēli, emocionālo un izziņas pieredzi.
Bērna personība attīstās nemitīgā darbībā mijiedarbojoties ar apkārtējo pasauli, aktīvi darbojoties. Bērns ir izzinātājs un pētnieks. Zināšanu apguve notiek, bērnam cenšoties izzināt apkārtējo pasauli. Izpratni par pasauli bērns veido, uztverot notiekošo, izpētot jaunatklājumus ar zināmām lietām un jēdzieniem, šādi darbojoties nonāk pie atbildes un secinājumiem. Atrodoties nepārtrauktā kustībā, gūst jaunus iespaidus, kas veido bērna izpratni par pasauli.
Lai pedagoģiskā izmēģinājuma darbības programma bērniem būtu veiksmīgāka jārada apstākļi, kuros bērns var darboties un darbībā sevi attīstīt. To nodrošina pirmsskolas pedagoģiskais process, kas ir vērsts uz bērna attīstību. Rotaļas jāorganizē atbilstoši bērna interesēm un vajadzībām, tā, lai bērni varētu praktiski darboties.
Pedagoģiskā darbība tiek veikta, lai tiktu apmierinātas katra bērna īpašās vajadzības un respektēta bērna personība. Galvenās darbības iezīmes ir individuāla pieeja katram bērnam, palīdzība bērnam izvēlēties pareizos risinājumus nodarbību laikā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1387463
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register