Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:873194
 
Evaluation:
Published: 03.06.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Datorvides vispārīgais raksturojums    4
2.  Datoratkarības raksturojums    6
2.1  Interneta atkarības pazīmes    6
2.2  Datoratkarības riska grupa    6
3.  Vecāku ietekme uz bērna datoratkarību    7
4.  Ieteikumi datoratkarības ierobežošanai    10
4.1  Laika ierobežojums    10
4.2  Ieteikumi vecākiem    11
4.3  Datoratkarības ārstēšana un ģimenes loma    12
5.  Pētījuma analīze    14
  Secinājumi    18
  Antoācija    19
  Annotation    20
  Izmantotie informācijas avoti    21
  Pielikums    22
Extract

Ievads
Mūsdienu dzīvē ir ļoti daudz saziņas līdzekļi. Viens no tiem ir dators, kurš palīdz sazināties ar cilvēkiem no visas pasaules, bet bieži vien cilvēkiem rodas atkarība no datora, jo ir izgudrotas daudzas iespējas kā, piemēram, datorspēles, internets un daudzas citas lietas no kā var rasties datoratkarība. Datoratkarība ir apmāta atkarība no datora lietošanas.
Autors šo tēmu izvēlējās, jo vēlas uzzināt, cik mūsdienās jauieši un bērni izmanto datoru un ko viņi dara pie tā.
Par sava darba mērķi izvirzīju- noskaidrot vecāku lomu uz bērna datoratkarības rašanos.
Kā uzdevumu sev izvirzīju:
Izpētīt, kāds ir risks darbojoties ar datoru.
Noskaidrot, cik ilgu laiku N skolas skolēni pavada pie datora.
Aptaujāt N skolas skolniekus.
Analizēt iegūtos rezūltātus.
Noskaidrot, vai N skolas skolnieki pavada savu laiku pie datora skolas/darba vajadzībām vai tikai datorspēlēm un internetam.
Darbā izmantoju šādas metodes:
1. Anketēšana
2. Analize
Darba praktiskais pielietojums- uzziņas līdzeklis vecākiem un bērniem, lai izsargātos no datoratkarības.
Pētījuma bāze.
N. skolas skolēni no 14-18 gadiem.
Pētījuma objekts.
Datoratkarība N skolā 14-18 gadīgu jauniešu vidū.
Teorētiskā bāze.
Autors savā darbā pamatojas uz psihologu I.Vārpas, L.Krasnā, kā arī citu autoru zinātniski teorētiskajām atziņām.
Darba struktūra. Darbs sastāv no ievada, 3 teorētiskajām daļām, 1 praktiskās daļas, 4 apakšnodaļām, secinājumiem, izmantotie literatūras avoti, anotācijas un pielikuma.
1.Datorvides vispārīgs raksturojums
Mūsdienās ikviens cilvēks ikdienā izjūt lielu un bieži stipri uzbāzīgu ietekmi no masu komunikācijas līdzekļiem. Jēdziens ’’medijs’’- plašsaziņas līdzekļu kopums. Pēc uztveršanas spējām tos iedala:
1.Primārie- teātris, deja- cilvēku neapstiprinātie kontaktu līdzekļi
2.Sekundārie- tehniski radītie līdzekļi-grāmatas, fotogrāfijas
3.Terciāraie- tehniski radītie un ar tehnikas palīdzību uztvertie- radio, televīzija,datorspēles, internets.(1;55)
Datorspēles un internets tiek pieskaitīts pie audiovizuālajiem plašsaziņas līdzekļiem. Mūsdienās tieši jaunie informācijas un palašsaziņas līdzekļi ātri izplatās un to loma strauji pieaug. Internets kļuvis par vienu no lielākajiem pasaules informācijas avotiem. Interneta īpašības- starplietotāju saites ātrums un plašā pieejamība gan no attāluma, gan tuvumā- dod iespēju izmantot internetu kā izziņas instrumentu, kā saskarsmes vidi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register