Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:126410
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 47 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  VEĢETĀRISMA RAŠANĀS UN TĀ PAMATPRINCIPI    4
1.1.  Veģetārisma jēdziens un vēsture    4
1.2.  Veģetārisms pasaulē    7
1.3.  Veģetārisma pamatprincipi un veselības aspekti    8
1.4.  Veģetārisms Latvijā    11
2.  VEĢETĀRISMA PAVEIDI    14
2.1.  Vegānisms    14
2.2.  Frutārisms    14
2.3.  Laktoveģetārisms    15
2.4.  Ovoveģetārisms    15
2.5.  Ovolaktoveģetārisms    15
2.6.  Pescoveģetārisms    15
2.7.  Polloveģetārisms    16
2.8.  Suveģetārisms    16
2.9.  Frīganisms    16
2.10.  Svaigēšana    17
3.  VEĢETĀRISMA KĀ DIĒTAS VAI MORĀLĀS NOSTĀJAS AKTUALITĀTE UN PROBLEMĀTIKA MEDIJOS    18
4.  PĒTNIECĪBAS METODES    21
4.1.  Kvalitatīvā satura analīze    21
5.1.  Kvalitatīvā satura pētījuma rezultāti    24
5.2.  Tēmu sadalījums    27
5.3.  Kontentanalīzes rezultātu apkopojums    29
6.  Secinājumi un rezultāti    29
  NOBEIGUMS    31
  IZMANTOTO INFORMATĪVO AVOTU SARAKSTS    32
Extract

5.3 Kontentanalīzes rezultātu apkopojums
Kā redzams aplūkojot abu mediju paustās un atspoguļotās veģetārisma kategorijas ir skaidri saskatāma atšķirība atarp to kā dažādi mediji mēdz atspoguļot vēģetārisma nostāju un to paušanu. „Cosmopolinat” dzīvesstila laikraksts savu mērķauditoriju uztur ar reportāžām par veģetārismu kā arī nelielām kulinārijas recpetēm, taču salīdzinot ar žuurnālu „Una”, kas sevi pozicionē uz vecāku mērķauditoriju, sievietēm, kas vairs nav jaunietes, taču ar noteiktiem dzīves uzskatiem. No tā var secināt, ka šis medijis ( 64%) no visa veģetārisma atpoguļojuma žurnālā ir pozicionēts kā morālās nostājas atspoguļojums. Svarīgi ir piebilst, ka abos žurnālos (medijos) kopīga ir iezīme, veģetārisma atspoguļošana kā veselības aspekts, ko varātu ierindot kategorijā pie diētas. Veicot šo analīzi ir jānodala abu mediju mērķauditorija, kas veidojot žurnāla saturu mēdz piekoriģēt tā pausmo ideju.

6.Secinājumi un rezultāti
Darba sakuma izvirzītais mērkis - apgūt teorētiskas nostādnes un veikt kvalitatīvu satura analīzi izvēlētajiem diviem medijiem- žurnalām „Cosmopolitan” un dzīvesstila žurnāla „Una”. Galvenais darba visaptverošais jautājums skan šādi - vai veģetārisms ir morālas nostājas vai veselības apsvērumu vadīta izvēle un kā tas tiek atspoguļots,pamatots medijos. Kā tika noskaidrots veicot kontentanalīzes satura analīzi ir skaidri saskatāma katra no izvēlētajiem medijiem tematiskā un nostājas kategorija. Cosmopolitan žurnāls veģetārismu atspoguļo tādā kategorijās kā veselības aspektu, kas sastāda lielāko daļu no pieejamajām kategorijām, kas ir 58%. Lielu daļu no medijos atspoguļotā veģetārisma ir diētas nostāja, kas žurnālā tiek attainots kā diētas veids, veselīgs, veģetārs iekļaujot tajā arī svaigēšanu un vegānismu. Taču „Una” medijs veido intervijas un reportāžas, kas sevī ietver veģetārismu kā morālās nostājas aspektu. 64% no visa kopējā veģetārisma atspoguļojuma medijā ir saskatāms morālās nostājas koificients. Taču kopīga ir abu mediju paustā ideoloģija par veģetārismu kā veselības uzlabošanu un reportāžu veidošanu kā veģetārisma izpēti,cenšoties skaitīt plusus un mīnusus abos – gan „par”, gan „pret”.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1329163
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register