Secinājumi un priekšlikumi
1. Mazumtirdzniecība ir svarīga tautsaimniecības loma, kas sniedz Iekšzemes kopproduktā 12% īpatsvaru;
2. Tirdzniecības sektorā Latvijā ir nodarbināti 14,7% no Latvijas aktīvajiem iedzīvotājiem;
3. Tirdzniecības tirgus līderu politika ir novirzīta uz to, lai piedāvātu patērētājiem lētākas preces;
4. Merčendaizigs ir pasākumu kopums, kas ir novirzīts uz to, lai sekmētu preču noietu mazumtirdzniecībā;
5. SIA “Skai Baltija” ir SKY lielveikalu īpašnieks, kam pieder četras tirdzniecības vietas Latvijā;
6. SKY lielveikalos tiek piedāvātie uzņēmuma ražojumi: gaļas un zivju produkcija, svaigas sulas, un citi kulinārijas produkti;
7. SKY lielveikalu politika paredz augsta līmeņa servisa nodrošināšanu, svaigus produktus, ekskluzīvus produktus, kas ir pieejami tikai SKY veikalos;
8. SKY lielveikalu mērķa auditorija ir Latvijas iedzīvotāji ar vidējo un augstāk par vidējo ienākumu līmeni;
9. SKY patstāvīgie klienti visbiežāk apmeklē veikalu, kas atrodas Rīgā, Duntes ielā 19a;
10. SKY patstāvīgie klienti ir cilvēki no 24 līdz 35 gadiem, ar ienākumiem, kas ir augstāki par 801 EUR mēnesī;
11. SKY patstāvīgie klienti izvēlas zīmola veikalus, jo tie novērtē augstus apkalpošanas standartus, plašu sortimentu un produktu kvalitāti.
…