Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:742126
 
Evaluation:
Published: 15.07.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Pārdošanas veicināšanas metodes    4
1.1.  Pārdošanas veicināšanas līdzekļu veidi    4
2.  Tirdzniecības kā tautsaimniecības nozares analīze    8
2.1.  Tirdzniecības loma Iekšzemes kopproduktā    8
3.  SKY lielveikalu darbības raksturojums    15
3.2.  SKY lielveikalu klientu plūsmas analīze    16
3.2.  SKY lielveikalu klientu plūsmas palielināšanas iespējas    19
  Secinājumi un priekšlikumi    21
  Izmantotās literatūras saraksts    22
Extract

Secinājumi un priekšlikumi

1. Mazumtirdzniecība ir svarīga tautsaimniecības loma, kas sniedz Iekšzemes kopproduktā 12% īpatsvaru;
2. Tirdzniecības sektorā Latvijā ir nodarbināti 14,7% no Latvijas aktīvajiem iedzīvotājiem;
3. Tirdzniecības tirgus līderu politika ir novirzīta uz to, lai piedāvātu patērētājiem lētākas preces;
4. Merčendaizigs ir pasākumu kopums, kas ir novirzīts uz to, lai sekmētu preču noietu mazumtirdzniecībā;
5. SIA “Skai Baltija” ir SKY lielveikalu īpašnieks, kam pieder četras tirdzniecības vietas Latvijā;
6. SKY lielveikalos tiek piedāvātie uzņēmuma ražojumi: gaļas un zivju produkcija, svaigas sulas, un citi kulinārijas produkti;
7. SKY lielveikalu politika paredz augsta līmeņa servisa nodrošināšanu, svaigus produktus, ekskluzīvus produktus, kas ir pieejami tikai SKY veikalos;
8. SKY lielveikalu mērķa auditorija ir Latvijas iedzīvotāji ar vidējo un augstāk par vidējo ienākumu līmeni;
9. SKY patstāvīgie klienti visbiežāk apmeklē veikalu, kas atrodas Rīgā, Duntes ielā 19a;
10. SKY patstāvīgie klienti ir cilvēki no 24 līdz 35 gadiem, ar ienākumiem, kas ir augstāki par 801 EUR mēnesī;
11. SKY patstāvīgie klienti izvēlas zīmola veikalus, jo tie novērtē augstus apkalpošanas standartus, plašu sortimentu un produktu kvalitāti.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register