Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:487011
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Interneta tirgus vispārējs raksturojums    4
2.  Patērētāju uzvedības ietekmējošie faktori    6
3.  Pirkšanas lēmuma pieņemšana    8
3.1.  Problēmas apzināšana    8
3.2.  Informācijas meklēšana    8
3.3.  Alternatīvu salīdzināšana un meklēšana    9
3.4.  Pirkšanas lēmuma pieņemšana    10
3.5.  Reakcija uz pirkumu    10
4.  Tirgus segmentācija    11
4.1.  Ģeogrāfiskās pazīmes    11
4.2.  Demogrāfiskās pazīmes    11
4.3.  Sociāli ekonomiskās pazīmes    12
4.4.  Kultūras pazīmes    12
4.5.  Personiskās pazīmes    12
4.6.  Rīcības pazīmes    12
5.  Interneta lietotāju nacionālās īpatnības    13
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    14
Extract

Ja jūs šodien jautātu cilvēkiem, kāpēc viņi lieto telefonu, lai sazinātos ar draugiem, vai kāpēc viņi skatās televizoru, lai izklaidētos, viņi paskatītos uz jums kā uz jukušu. Šīs lietas ir kļuvušas par tik neatņemamām dzīves sastāvdaļām, ka tās vairs netiek īpaši ievērotas, kur nu vēl pieminētas.
Tādā pašā veidā desmitgades laikā neviens neievēros Internetu. Tas vienkārši kļūs par neatņemamu dzīves daļu. Par refleksu kļūs ieiet Internetā, lai iepirktos, mācītos, izklaidētos un sazinātos, tikpat dabiski, kā šodien pacelt telefona klausuli, lai parunātu ar kādu.
Tādēļ šis būs referāts par kompāniju, kura piedāvā interneta pakalpojumus Latvijā. Kompānija dibināta 2003. gada 23. oktobrī ar nosaukumu “404”, bet 2005 janvārī tā maina nosaukumu un kļūst par SIA .
Uzņēmuma jaunais nosaukums sevī ietver kompānijas pamatvērtības - latviskojot anglisko nosaukumu lasāms kompānijas vadmotīvs - "saziņas komforts".
Jau kopš dibināšanas kompānija nodarbojas ar pakalpojumu sniegšanu telekomunikāciju jomā un telekomunikāciju tīklu izbūvi, piedāvājot saviem klientiem kvalitatīvus pakalpojumus.
2003. gada 17. decembrī kompānija saņēma Publiskā fiksētā telekomunikāciju tīkla operatora individuālo licenci Nr. T10208. [1]
3. un 4. paragrāfā izanalizēsim pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesu un ar tā palīdzību raksturosim firmas darbību. Kā arī izpētīsim, kādēļ patērētājam būtu jāizvēlas tieši šīs firmas pakalpojumus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register