Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
7,49
You save:
1,27 (17%)
Discounted price*:
6,22
Purchase
Add to Wish List
ID number:235363
Evaluation:
Published: 21.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Used
Time period viewed: 2012.g. - 2013.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    3
  АННОТАЦИЯ    4
  IEVADS    5
1.  DARBĀ IEKĻAUTO JĒDZIENU UN TEORĒTISKO ASPEKTU IZKLĀSTS    8
1.1.  Vērtību socializācija    8
2.  ĢIMENE UN PII KĀ VĒRTĪBU SOCIALIZĒTĀJI LATVIJAS SABIEDRĪBĀ    15
3.  DARBA METODOLOĢISKIE ASPEKTI    18
3.2.  Intervijuanalīze ar PII „Mārīte” sagatavošanas grupas bērnu vecākiem    20
3.3.  Fokusgrupas diskusijas analīze ar PII „Mārīte” sagatavošanas grupas pedagogiem un PII vadītāju    23
3.4.  Atšķirību noteikšana starp PII un ģimenē socializējamām vērtībam    27
  DARBĀ IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INTERNETA AVOTU SARAKSTS    31
Extract

SECINĀJUMI
Ģimene un pirmsskolas izglītības iestāde ir sociālie aģenti, kas būtiski ietekmē bērna „Es” veidošanos, vērtības ir viens no pamat faktoriem, kas sadala bērna apkārtni „mēs” un „viņi” grupas. Pastāvošais vērtību plurālisms gan ģimenē, gan pirmsskolas izglītības iestādē var radīt bērnam problēmas sociālās realitātes uztveršanā un interpretēšanā.
Izstrādājot kursa projektu „Vērtību socializācija pirmsskolas izglītības iestādē un ģimenē: Kalnciema piemērs” autore var secināt, ka:
• Pētījuma tematika atbilst aktualitātes prasībām, vērtību socializācija, vērtību plu-rālisms ir viens no centrāliem jautājumiem apspriešanās un diskusijās
• Aktuāls jautājums ir par ģimenes sociālā institūta vērtības mazināšanos, kas tiek aprakstīts ne tikai sociologu teorijās, bet pieradās ar statistikas datiem.
• Socioloģijā ir maz apskatīta pirmsskolas izglītības iestādes kā sociāla aģenta no-zīme bērna socializācijas procesā, bet empīriskas daļas ietvaros iegūti dati liecina, kā PII loma socializācijā (tajā skaitā arī vērtību socializācijā) pieaug, turpretim ģimenes loma samazinās, notiek ģimenes funkciju pārņemšana
Pēc autores domam ar izstrādāto jautājumu palīdzību, tika sasniegts darba ievadā iz-virzītais mērķis,ka arī atbildēts uz pētnieciskiem jautājumiem. Pēc fokusgrupas diskusijas un daļēji strukturēto interviju veiktas analīzes, autore secina, kā ģimenē socializējamās vērtības nenonāk pretrunā ar PII socializētajām vērtībām.
Empīriskās daļas ietvaros tika pierādītas galvenās darba aprakstītas socioloģiskās te-orijas, īpaši spilgti respondentu piemēros parādījās Dž.Mīda „nozīmīgu citu” koncepcija, ka arī visas nosauktas vērtības atbilst kādai no Š.Švarca vērtību modelī ietvertām kategorijām.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Vērtību socializācija pirmsskolas izglītības iestādē un ģimenē”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/235363

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register