Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:521927
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.12.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Veselība ir dinamisks stāvoklis, ko nosaka cilvēka un vides mijiedarbība. Fiziskā un sociālpsiholoģiskā vide ietekmē cilvēka veselību. Cilvēki var aktīvi iedarboties uz vidi, to pārveidojot un uzlabojot, tajā pašā laikā apgūstot jaunas zināšanas un prasmes.
Veselības veicināšana ir komplekss darbs.
Sabiedrības veselības veicināšanā jāpiedalās valdībai un pašvaldībām – tas ir veselības veicināšanas politiskais līmenis. Kopējā veselības veicināšanas kompleksā nozīmīgas ir sabiedrības aktivitātes. Mērķtiecīgas un efektīvas veselību veicinošas darbības priekšnosacījums ir noteikts zināšanu un kompetences līmenis. Tāpēc veselības izglītība ir obligāta veselības veicināšanas sastāvdaļa. Bērnu un jauniešu izglītošanā vislielākā nozīme ir skolai.
Izmantojot mācību formas, kas rosina skolēnu domāšanu, māca, kā veselības riska situācijās pašam pieņemt savu lēmumu, izdarīt saprātīgāko izvēli (tā nav tikai brīvība, bet arī atbildība). Veselīgas izglītības uzdevumi ir: sniegt zināšanas par veselību un faktoriem, kas to nosaka, sekmēt pozitīvu attieksmi pret savu un citu veselību, attīstīt prasmes (sevis novērtēšana, sevis pārvaldīšana, savstarpējās attiecības, lēmumu pieņemšana, veselības veicināšana).Veselība ir dinamisks stāvoklis, ko nosaka cilvēka un vides mijiedarbība. Fiziskā un sociālpsiholoģiskā vide ietekmē cilvēka veselību. Cilvēki var aktīvi iedarboties uz vidi, to pārveidojot un uzlabojot, tajā pašā laikā apgūstot jaunas zināšanas un prasmes.
Veselības veicināšana ir komplekss darbs.
Sabiedrības veselības veicināšanā jāpiedalās valdībai un pašvaldībām – tas ir veselības veicināšanas politiskais līmenis. Kopējā veselības veicināšanas kompleksā nozīmīgas ir sabiedrības aktivitātes. Mērķtiecīgas un efektīvas veselību veicinošas darbības priekšnosacījums ir noteikts zināšanu un kompetences līmenis. Tāpēc veselības izglītība ir obligāta veselības veicināšanas sastāvdaļa. Bērnu un jauniešu izglītošanā vislielākā nozīme ir skolai.
Izmantojot mācību formas, kas rosina skolēnu domāšanu, māca, kā veselības riska situācijās pašam pieņemt savu lēmumu, izdarīt saprātīgāko izvēli (tā nav tikai brīvība, bet arī atbildība). Veselīgas izglītības uzdevumi ir: sniegt zināšanas par veselību un faktoriem, kas to nosaka, sekmēt pozitīvu attieksmi pret savu un citu veselību, attīstīt prasmes (sevis novērtēšana, sevis pārvaldīšana, savstarpējās attiecības, lēmumu pieņemšana, veselības veicināšana).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register