Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:225718
 
Evaluation:
Published: 29.04.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

SECINĀJUMI
„Savas kultūras unikalitātes apziņa tām (tautām – aut.) parasti ir bijusi valstiskuma apziņas izveidošanās priekšnoteikums, tāpat – kultūras īpatnību saglabāšana joprojām ir viens no jebkuras valsts pastāvēšanas pamatmērķiem” – šis Vairas Vīķes – Freibergas grāmatas citāts lieliski raksturo gan Rīgas poētiskā dokumentālā kino skolas tradīciju, gan unikālo latviešu svētku, kapusvētku, tradīciju un fenomena turpināšanu.
Latviešu dokumentālais kino visizteiktāk savu nozīmi iezīmēja pagājušā gadsimta otrajā pusē – patiecoties tādiem klasiķiem kā Dziga Vertovs, Hercs Franks un Aivars Freimanis, Latvija var lepoties ar faktu, ka ir poētiskā dokumentālā kino dzimtene un šī žanra tradīcijas dokumentālisti piekopj arī mūsdienās, to pierāda tādas filmas, kā darbā analizētās „Pēdējā tempļa hronikas,” „Pelikāns tuksnesī,” u.c.
Tomēr, lai arī latviešu klasiķi ir iezīmējuši izteiktas dokumentālā kino tradīcijas un pamatprincipus, ir interesanti tas, cik realizācijas laikā šie darbi tomēr spēj atšķirties. Dokumentālais kino savā būtībā ir improvizācija – nav iespējams iekļauties striktos rāmjos un nav iespējams visu pilnībā paredzēt. Poētiskais dokumentālais kino tikai nosaka saknes uz ko balstīties, veidojot filmu. Tomēr ir iespējams, ka procesa laikā rodas sajaukums – žanri izveido vienu kopīgu sajaukumu, kas veido reālo iznākumu.
Šī darba teorētiskajā daļā apskatīju galvenokārt divus aspektus – žanru sajaukumus Latvijas dokumentālajā kino un inscenējumu iespējamību, kā arī dokumentālā kino aizsākumus Latvijā. Darba struktūra iezīmējas kā:
1. Apskatīt Latvijas dokumentālā kino iezīmes vēstures aspektā
2. Balsoties uz šiem aspektiem, analizēt mūsdienu dokumentālā kino režisoru darbus
3. Izsecināt galvenās dokumentālā kino iezīmes Latvijas režisoru lokā
Balstoties uz šo struktūru izvērtēju galvenās Latvijas dokumentālā kino nianses, lai būtu vieglāk darboties darba radošajā pusē.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1348032
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register