Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:869947
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Analītiskā apskata daļa    5
1.1.  Tirgus izpētes nozīme uzņēmuma ražošanas kāpināšanā    5
1.2.  Pircēju uzvedības un motivācijas modeļi    11
1.3.  Personālvadības nozīme    17
1.4.  Pārmaiņu veidi un to vadība    38
1.5.  Komandas veidošana uzņēmuma darbības nostiprināšanai    42
1.6.  Darbaspēka nozīme uzņēmuma attīstībā    47
1.6.1.  Darba un izpildītāju iedalījums    47
1.6.2.  Darbaspēka ietekme uz ieņēmumu apjomu uzņēmumā    48
1.6.3.  Darbaspēka ietekme uz izmaksu apjomu uzņēmumā    52
1.7.  Darba algas un citi samaksas veidi    53
1.7.1.  Darba algu formas    53
1.7.2.  Piemaksas un prēmijas    60
2.  Pētījuma un aprēķinu daļa    63
2.1.  Uzņēmuma darbības apraksts    63
2.2.  Problēma, kas saistīta ar algas noteikšanu strādniekiem    65
2.3.  Problēmas risinājumi un to ietekme uz uzņēmējdarbības rezultātiem    65
2.4.  Risinājumu rezultātu izvērtējums, optimālā risinājuma noteikšana    69
  Secinājumi un priekšlikumi    79
  Anotācija    82
  Avotu un izmantotās literatūras saraksts    84
Extract

Ir pagājuši jau vairāk kā 10 gadi kopš Latvijas valsts neatkarības atgūšanas, tomēr joprojām šis laiks, kurā dzīvojam, ir saucams par pārmaiņu laiku. Joprojām mācāmies dzīvot brīvā tirgus apstākļos, joprojām apgūstam biznesa vadību, menedžmentu, personāla vadību, ekonomiku un citas zinības un mākslas saistībā ar šo sarežģīto pasākumu – uzņēmējdarbība. Ikviens posms ir svarīgs. Uzņēmējs var būt zinošs kādā nozarē, bet pietrūkstot zināšanām kādā citā jomā, ķēde pārtraucas un uzņēmuma attīstība izpaliek. Līdz ar to – nav peļņas, aiziet darbinieki, uzņēmums labākajā gadījumā – knapi “velk dzīvību”.
Tādēļ neviens uzņēmums nevar nepievērst uzmanību tādiem jautājumiem, kā: tirgus izpēte, pircēja uzvedība un motivācija, personāla atlase un darbs ar to, vadības stils, preces aktualitāte, reklāma u.c.. Tikai iedziļinoties visos šajos savstarpēji saistītajos jautājumos, uzņēmējs var veiksmīgi virzīt savu biznesu. Maģistra darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus vidēji liela uzņēmuma iespējām noturēties tirgū pie lielas konkurences apstākļiem, esot elastīgam un izmantojot daudzas iespējas, mainīt situāciju pašā uzņēmumā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,27 €
Work pack Nr. 1193536
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register