Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:395990
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Viduslaiku vispārējs raksturojums    6
1.1.  Viduslaiku izglītības sistēma    9
1.1.1.  Klosteru skolas    11
1.2.  Viduslaiku sadzīve    16
1.3.  Izglītība Latvijā viduslaikos    17
2.  Mūzikas funkcijas viduslaikos    21
2.1.  Mūzikas formas viduslaikos    21
2.2.  Viduslaiku mūzikas teorija, komponisti, instrumenti    22
3.  Viduslaiku garīgā mūzika mūsdienās    27
3.1.  Ziemassvētku fenomens – slāpes pēc emocijām?    29
3.2.  Garīgā mūzika sākumskolas programmā    31
4.  Kultūras nozīme mūsdienās    33
5.  Mūzikas ietekme uz bērna emociju attīstību    34
6.  Mūzikas klausīšanās    35
7.  Novērojumi    36
8.  Pedagoģiskais eksperiments    38
  Noslēgums    39
  Bibliogrāfija    40
Extract

Ja paskatāmies vēsturiskā gaitā, tad diezgan uzskatāmi lielos vilcienos redzam mūzikas attīstību. Seno cilvēku kulta dejas – popmūzika. Mūzikas mērķi dažādos laikmetos ir mainījušies. Aktuāls jautājums – kāds ir industriālās popmūzikas mērķis? Atbilde – kādam jānopelna liela nauda. Un šis “kāds” noteikti nedomā par mūzikas māksliniecisko vērtību, jo biznesa zemūdens akmens ir: ja piedāvāsi lielā vairumā un psiholoģiski nenobriedušai auditorijai, tad būs arī pieprasījums.

Mēs zinām, cik aktuāla pēdējā laikā ir kļuvusi mūzikas terapija. Tai piemīt bioenerģētisks spēks, ultraskaņas, kompozīcijas, suģestīva ietekme. Tas nav nekas jauns – “Gan Senajā Ķīnā un Ēģiptē, gan Indijā un Senajā Grieķijā dziednieki, filozofi, priesteri ir izmantojuši mūziku, lai ārstētu slimos un palīdzētu viņiem uzturēt dzīvesprieku. Viduslaiku Eiropā mūzikas terapija ieguva nopietnu statusu un praktiski iemiesoja Pitagora un Platona mācības idejas par sfēru harmoniju.”1

Jaunatne ir pārsātināta ar skaņu jūkli (saucamo bum – ci, bum – ci), kurš nebūt nekādas pozitīvas emocijas neizraisa, līdz ar to jaunatnē vērojams garīguma trūkums.

Tāpēc skolotāja uzdevums ir paralēli piedāvāt bērnam salīdzināt, izvērtēt citu mūziku. Apzināt, cik vērtīga cilvēka emociju attīstīšanā ir senā, harmoniskā mūzika.

Pētījuma objekts
Garīgās mūzikas apguve sākumskolā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register