Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,85 (17%)
Discounted price*:
4,14
Purchase
Add to Wish List
ID number:336128
Evaluation:
Published: 18.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Spēles izveides gaita    6
1.1.  Personāžu modelēšana    6
1.2.  Spēles laukuma izveidošana    14
1.4.  Loģisko un vadības elementu pievienošana    21
2.  Ieteikumi izstrādātās spēles uzlabošanai    26
  Secinājumi    27
  Izmantotās literatūras un resursu saraksts    28
Extract

SECINĀJUMI
1. Mūsdienās aizvien lielāku popularitāti gūst 3D grafiskā lietojumprogrammatūra un
trīsdimensionālā modelēšana, jo salīdzinot ar 2D grafisko programmatūru tai ir
vairākas ievērojamas priekšrocības.
2. Datorspēļu izstrādē plaši tiek izmantoti dažādi spēļu dziņi (game engines), jo tie
nodrošina spēles objektu veidošanu uz jau iepriekš izveidotiem fizikas un loģikas
elementiem. Kā ievērības cienīgu un unikālu spēļu dzini var minēt Blender Game
Engine (BGE).
3. BGE ļauj izveidot vienkāršas, taču interesantas un aizraujošas spēles arī bez
programmēšanas zināšanām, izmantojot tikai Blender piedāvāto loģisko bloku
redaktoru (Logic Editor). Taču tajā pašā laikā BGE ļauj spēles loģiku papildināt ar
lietotāja uzrakstītiem Python skriptiem.
4. Kā BGE priekšrocību var minēt arī to, ka BGE nodrošina iespēju izveidoto spēli
vienkārši kompilēt dažādām datoru platformām un operētājsistēmām – Windows,
Linux un Mac OS X.
5. Darba autors ir apmierināts ar gala rezultātā praktiski izstrādāto spēli, apzinoties, ka
tajā iespējams veikt vairākus būtiskus uzlabojumus – uzlabot izveidoto modeļu
kvalitāti, pilnveidot navigācijas kartes (Navigation mesh) funkcionalitāti, pievienot
spēlei skaņas un mūzikas elementus.
6. Izstrādes procesā kā darbietilpīgākos etapus var minēt spēles personāžu modeļu
veidošanu, armatūras piešķiršanu izveidotajiem modeļiem un animāciju ierakstīšanu.
7. Autoraprāt, daba ievaddaļā izvirzītais mērķis un uzdevumi ir īstenoti – ir izveidota
vienkārša Pac-Man veida spēle, izmantojot Blender Game Engine piedāvātās iespējas.…

Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Vienkāršas spēles izveide, izmantojot Blender Game Engine”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/336128

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register