Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:690591
 
Evaluation:
Published: 27.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  „Kolonna Hotel Cēsis”    4
1.1.  Uzņēmuma atrašanās vieta kartē    5
1.2.  Uzņēmuma piedāvātie pakalpojumi    5
1.3.  Viesnīcas klienti    6
1.4.  Uzņēmuma vadība    7
1.5.  Darbinieki    7
1.6.  Konkurenti un uzņēmuma iespējamās problēmas    8
2.  Mārketinga komunikācijas uzņēmumā „Kolonna Hotel Cēsis”    10
2.1.  Reklāma    10
2.2.  Sabiedriskā saskarsme    11
2.3.  Personāla apkalpošana    12
2.4.  Pārdošanas veicināšana    12
  Secinājumi    13
  Priekšlikumi    14
  Izmantotās literatūras saraksts    15
  Pielikumi    16
Extract

Cēsis – Burvīga Latvijas mazpilsēta ar viduslaiku romantikas elpu gleznainās Gaujas upes krastos. Unikālu harmoniju veido parki un laukumi, vēsturiskās celtnes, bruģa ieliņas un vecpilsētas koka apbūve (hotelkolonna 2008, ER).
Gan pilsētā, gan arī tās apkārtnē tiek piedāvātas daudz dažādas atpūtas iespējas gan tiem, kas mīl dabu, gan arī tiem, kam patīk dažādas aktivitātes. Cēsīs ir arī daudz un dažādi naktsmītņu piedāvājumi. Un viena no populārākajām Cēsu naktsmītnēm ir viesnīca „Kolonna Hotel Cēsis”
Viesnīca „Kolonna Hotel Cēsis”, parku un laukumu ieskauta, atrodas pašā senatnīgās pilsētas centrā un lieliski iekļaujas vēsturiskajā ainavā, kuras galvenās rotas ir Livonijas ordeņa (1206), Cēsu pils un Sv. Jāņa baznīca (1284) (hotelkolonna 2008 ER).
Viesnīca „Kolonna Hotel Cēsis” atrodas starp pilsētas centrālo laukumu un diviem parkiem. Ēka tika celta 1938. gadā, tās sākotnējais nosaukums bija Tērvete. 2005. gada decembrī viesnīca tika iekļauta tīklā „Kolonna Hotels Group” (Tāfelberga 2007, ER).
Savus pakalpojumus uzņēmums piedāvā Cēsīs, Vienības laukumā 1.

Galvenās prasības pret darbiniekiem ir atbilstošas kvalifikācijas izglītība un prasme kontaktēties ar uzņēmuma klientiem.
Darbiniekiem ir jābūt apmierinātiem ar saviem ienākumiem un darba kolektīvu, lai spētu labvēlīgi darboties uzņēmuma labā.
Lai uzlabotu apkalpošanas kvalitāti, darbiniekiem tiek veiktas apmācības, piedāvāti kursi kvalifikācijas celšanai, tas lielākoties attiecas uz istabenēm un grāmatvedības darbiniekiem.
Darbinieku prēmijas uzņēmumā nav noteiktas, kā tas ir citos uzņēmumos. Prēmijas nosaka vadība izvērtējot darbinieka paveikto un ieguldīto darbu.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register