Secinājumi
Konkurence ir neatņemama tirgus sastāvdaļa, tā ir uzņēmumu virzītājspēks attīstīties, kļūt labākiem, lai spētu pilnībā apmierināt savu klientu vēlmes un kļūtu labākiem par saviem konkurentiem.
Ikvienam uzņēmumam būtu ieteicams veikt konkurenti stipro un vājo pušu analīzi, tādējādi apjaušot savus trūkumus un iespējas tos labot, kā arī aizgūstot kaut ko no konkurentu stiprajām īpašībām.
Konkurence ir cīņa par pircēju, par noteicošo lomu tirgū vai kādā tirgus daļā. Tā ir tirgus ekonomikas neatņemama sastāvdaļa.
Viesnīca „Avalon” atrodas Vecrīgā un tāpēc tai ir ļoti daudz spēcīgu konkurentu.
Veicot konkurentu stipro un vājo pušu analīzi noskaidroju, ka viesnīca „Avalon” ir konkurētspējīga starp daudzajiem konkurentiem.
…