Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
6,99
You save:
1,12 (16%)
Discounted price*:
5,87
Purchase
Add to Wish List
ID number:311487
Evaluation:
Published: 19.09.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 2017.g. - 2018.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  VIESNĪCAS PAKALPOJUMI UN KLASIFIKACIJA    6
1.1.  Viesnīcas klasifikācija    7
1.2.  Viesnīcu sertifikācija Latvijā    10
2.  PAKALPOJUMU KVALITĀTE    13
2.1.  Pakalpojumu kvalitātes jēdziens    13
2.2.  Pakalpojumu kvalitātes loma klientu piesaistei    14
2.3.  Pakalpojumu kvalitāti ietekmējošie faktori    15
2.4.  Pakalpojumu kvalitātes novērtēšanas veidi    16
3.  PĒTIJUMA METODOLOĢIJA    18
4.  VIESNĪCAS “PARK HOTEL LATGOLA” PAKALPOJUMU ANALĪZE    20
4.1.  Viesnīcas “Park Hotel Latgola” vispārējais apskats    20
4.2.  Viesnīcas produkta un pakalpojumu raksturojums    21
4.4.  Viesnīcas “Park Hotel Latgola” viesu anketēšanas datu analīze    25
4.5.  Viesnīcas pakalpojumu kvalitāte trešās personas vērtējumā    32
4.6.  Viesnīcas pakalpojumu kvalitāti autores vērtējumā    33
  SECINĀJUMI    35
  PRIEKŠLIKUMI    36
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    37
  PIELIKUMI    39
Extract

SECINĀJUMI
1. Viesnīca “Park Hotel Latgola” ir vislielākā trīszvaigžņu viesnīca Daugavpils pilsētā.
2. Viesnīcas misija ir sniegt viesnīcas klientiem augsta līmeņa izmitināšanas un ēdināšanas pakalpojumus par loti izdevīgam cenām. Runājot par viesnīcas vīziju, tas ir kļūt par vislabāko viesnīcu ne tikai Daugavpils pilsētā, bet arī Latgales reģionā. Viesnīcas mērķis ir dod viesnīcas klientiem iespēju justies kā mājās, nodrošinājāt tos ar augsta līmeņa pakalpojumiem.
3. Cenas par viesnīcas “Park Hotel Latgola” pakalpojumiem atbilst tas kvalitātei.
4. Analizējot viesu anketas, darba autore secināja, ka lielāka daļa no viesnīcas klientiem apmierināta ar viesnīcas pakalpojumu kvalitāti, īpaši atzīmējot viesnīcas atrašanas vietu, restorānu “Plaza”, apkalpojošo personālu un piedāvāto pakalpojumu klāstu, kas iekļauj sevī tūrisma biroju.
5. Viesnīcas viesi novērtē brokastu kvalitāti vidēju uz 4 ballēm, argumentējot to, ka bieži ēdieni ir auksti un kafija nav garšīga.
6. Viesnīcas “Park Hotel Latgola” viesi bieži sūdzas par trokšņa esamību.
7. Viesnīcas restorāns “Plaza” bieži aizvērts uz specapkalpošanu, kas trauc viesnīcas klientiem paēst vakariņas restorānā un ieraudzīt Daugavpils pilsētu skaistu skatu.
8. 70% no aptaujātajiem viesiem gatavi atgriezties viesnīca vēlreiz un ieteikt viesnīcu saviem draugiem.
9. Visbiežāk viesi no bezmaksas pakalpojumiem izmanto bezvadu internetu, tūrisma biroja pakalpojumus, taksometru izsaukšanu un vietu rezervēšanu Daugavpils pilsētas restorānos.
10. Viesnīcas istabu iekārtojumu, atmosfēru un tīrību novērtēja ka ļoti labi.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Viesnīcas "Park Hotel Latgola" pakalpojumu kvalitātes analīze”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/311487

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register