Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:324532
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Viesnīcas dienestu darbības specifika    4
1.1.  Viesnīcas dienestu būtība    4
1.2.  Viesnīcas dienesti – produkta veidotāji un pārdevēji    4
2.  Personāla loma saskarsmē ar viesi    6
3.  Personāla ārējā izskata, sakoptības nozīme    8
3.1.  Latvijas viesnīcu standartu prasības    8
3.2.  Personāla ārējā izskata, sakoptības nozīme saskarsmē ar viesi    8
4.  Personāla uniformu iegādes iespējas Latvijā    10
5.  Apkalpošanas kultūra viesnīcās    11
  Secinājumi    12
  Izmantoto resursu saraksts    13
Extract

Tūrisma industrija nav iedomājama bez viesmīlības uzņēmumiem (izmitināšana un ēdināšana), kuriem piemīt ļoti liela nozīme cilvēku prombūtnes laikā no mājām. Viesmīlības uzņēmumu pamatuzdevums ir apmierināt cilvēka, kurš nodarbojas ar dažāda veida ceļošanu (un ne tikai), fizioloģiskās vajadzības, t.sk. vajadzību pēc atpūtas, uztura, mājokļa, siltuma un sausuma, un sniegt tam atbilstošus komfortablus apstākļus. Personāla pienākums ir ne tikai apmierināt šīs viesa vajadzības, bet arī nodrošināt servisa un pakalpojumu kvalitāti.
Viesmīlības uzņēmumu uzdevumos attiecībā uz viesi ietilpst arī vajadzības pēc drošības (viesa un viņa personisko mantu drošība) un daļēja sociālo vajadzību apmierināšana, kas izpaužas kā silta un laipna viesa uzņemšana, viesa vajadzību un vēlmju izprašana un realizēšana, pretīmnākšana un izpalīdzīgums, draudzīga attieksme visu viesa uzturēšanās laiku viesmīlības uzņēmumā, kā arī rūpes par viesa psiholoģisko komfortu.
Šajā darbā es apskatīšu personāla lomu tādos izmitināšanas uzņēmumos kā viesnīcas. Konkrētāk – personāla sakoptību, ārējo izskatu un attieksmi pret viesi kā profesionalitātes rādītājus attiecīgajā nozarē.
Par sava darba mērķi es izvirzīju izzināt personāla lomu saskarsmē ar viesi un laba iespaida radīšanā par izmitināšanas uzņēmumu tā, lai viesim rastos vēlme atgriezties konkrētajā viesnīcā atkārtoti.
Mana darba uzdevumi ir:
savākt nepieciešamo informāciju no dažādiem avotiem un izpētīt literatūru par konkrēto tēmu,
izprast viesnīcu dienestu personāla darbības specifiku,
parādīt personāla lomu saskarsmē ar viesi,
izanalizēt Latvijas vienīcu standartu noteiktās prasības pret viesnīcas personālu,
parādīt personāla ārējās sakoptības nozīmi strādājot ar viesiem,
apzināt personāla uniformu iegādes iespējas Latvijā,
izanalizēt apkalpošanas kultūru konkrētā viesnīcā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1198800
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register