Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:299036
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.09.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Komunikācija ar viesiem    4
1.1.  Komunikācija    4
1.2.  Komunikāciju tipi    4
1.2.1.  Verbālā komunikācija    4
1.2.2.  Neverbālā komunikācija    5
1.2.3.  Rakstveida komunikācija    8
2.  Pirmā iespaida veidošana saskarsmē ar viesi    10
  Secinājumi    12
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    13
Extract

Ar balsi var ļoti niansēti parādīt attieksmi. Saskarsmē ar klientu jāizvēlas patīkams, draudzīgs balss tonis. Pirms dodat atbildi, klientam jāļauj pabeigt teikumu. Ja viņu pārtrauksiet, tas liecinās par jūsu nepacietību un nepieklājību.
3) vizuālais – liela loma ir personāla izskatam un sakoptībai. Personāla izskatam jāparāda gatavība sagaidīt viesus, jo atturīgāks un elegantāks būs personāls, jo efektīvāk tas izskatīsies. (Žvals, 2006, 30-32)
Lai arī cik ekstravaganti personāla darbinieki mēdz ģērbties un izturēties, kāds ir to dzīvesveids – darba vietā ir vienmēr jābūt savā labākajā formā, ir jāievēro darba normas, jābūt pieklājīgiem un dabiskiem, protams, ārpus darba vietas, jebkurš jutīsies brīvāk un dabiskāk, bet, ja šis darbs ir cilvēka aicinājums, arī darba vietā, tas jutīsies brīvi un nepiespiesti, labi pārzinot savus darba pienākumus un tiesības, tādējādi nodrošinot efektīvu viesnīcas darbu.

Secinājumi
Veiksmīga viesmīlības uzņēmuma pamatā ir kvalificēts, profesionāls, zinošs un prasmīgs personāls, viesnīcas viesis var neievērot kādas nepilnības viesnīcas interjerā vai uzņēmuma darbībā, taču personāla darbību un attieksmi viesis vienmēr ievēros, jo katrs viesis, sagaida gaišu, pozitīvu attieksmi un personāls ir tas, kuram viesis var uzticēties, viesnīcas personāls ir tas, kas var sniegt atbildes, vai norādīt, kur tās var iegūt, un palīdzību jebkuros viesim interesējošos jautājumos. Tādēļ ļoti būtiski klientam ir just šo atbalstu no darbinieku puses, tas viesim liek justies droši un nākamajā ceļošanas reizē viesis atcerēsies patīkamo attieksmi un iespējams izvēlēsies atkārtoti konkrēto uzņēmumu. Katra veiksmīga viesnīcas darbinieka pamatā ir spēja komunicēt ar visdažādākajiem cilvēkiem, dažādu kultūru pārstāvjiem.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register