-
Viesnīcas "Radisson Blu Rīdzene" analīze
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Viesnīcas pamatparametri | 3 |
2. | Viesnīcas mērķatirgus | 6 |
3. | Konkurenti | 8 |
3.1. | Albert hotel | 9 |
3.2. | **** Europa Hotel Royale | 10 |
3.3. | **** Monika Centrum Hotel | 12 |
3.4. | **** Tallink hotel Rīga | 14 |
4. | Viesnīcas produkts | 17 |
4.1. | Produkti | 17 |
4.2. | Produkta līmeņi | 18 |
4.3. | Produkta kvalitātes analīze | 20 |
4.4. | Produkta kvalitātes novērtējums ar „spelenā klienta metodi” | 21 |
5. | Viesnīcas telpiskā uzbūve | 24 |
6. | Personāls | 25 |
7. | Viesnīcas cenu struktūra | 29 |
7.1. | Stratēģija | 29 |
7.2. | Atlaižu sistēma | 30 |
8. | Viesnīcas produkta izplatīšanas sistēma | 32 |
9. | Mārketinga komunikācijas | 33 |
9.1. | Mājas lapas novērtējums | 33 |
9.2. | Pārdošanas veicināšanas pasākumi | 33 |
9.3. | Darbs ar sabiedrību | 34 |
9.4. | Viesnīcas CD | 34 |
10. | Viesnīcas stratēģiskā analīze | 35 |
10.1. | Ārējās vides analīze | 35 |
10.2. | SVID analīze | 36 |
10.3. | S/V profils | 38 |
11. | Uzņēmuma iesaistīšanās globālajos procesos, tīklos, starptautiskā sadarbība | 39 |
12. | Svarīgākā noieta tirgus segmenta analīze | 41 |
13. | Viesnīcas finanšu vērtējums | 43 |
13.1. | Bilances horizontālā analīze | 43 |
13.2. | Bilances vertikālā analīze | 45 |
13.3. | Finanšu koeficientu analīze | 47 |
14. | Noieta plāns 2014.gadam | 50 |
15. | Izmaksu plāns 2014.gadam | 51 |
16. | Bezzaudējumu aprēķins 2014.gadam | 52 |
17. | Secinājumi | 53 |
18. | Priekšlikumi | 54 |
17. Secinājumi
Secinājumi:
• Viesnīcas Radisson Blu Rīdzene mērķa tirgus ir biznesa tūristi;
• Radisson Blu Rīdzene piedāvā zemākas cenas pieczvaigžņu viesnīcām Rīgā, tāpēc tai ir viegli konkurēt ar citām pieczvaigžņu viesnīcām;
• Viesnīca cenšas sniegt viesiem labāko servisu, ņemot vērā viņu īpašas vēlmes un novērojumus;
• Uzņēmuma telpas ir iekārtotas viesiem ar īpašām vajadzībām;
• Viesiem tiek sniegta maksimāla un precīza informācija par viesnīcu internētā mājas lapa;
• Viesnīcas sadarbība ar starptautiskām kompānijām (Rimi, Swedbank) veicina viesnīcas noslogojumu;
• Viesnīcā stingri tiek ievēroti Radisson Blu standarti, ar kuriem šī viesnīcu ķēde ir atpazīstama pasaulē;
• Radisson Blu Rīdzene regulāri tiek veiktas darbinieku apmācības, lai paaugstinātu darbinieku kompetenci, veicinātu pastāvīgu lēmumu pieņemšanu situācijās, kad viesi ir neapmierināti;
• Viesnīcas vadība realizēja veiksmīgo mārketinga kampaņu, par ko liecina paredzēto viesu skaita palielinājums.
• Viesnīca mārketinga aktivitātes pārsvarā vērstas uz ārzemju tūristiem
• Ja piepildīsies 2014.gada noieta plāns, tad Radisson Blu Rīdzene peļņa būs samērā liela
…
Tūrisma mārketingā un viesnīcu vadībā Viesnīcas “Radisson Blu Rīdzene” analīze
- Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze
- SIA "Reklāma Tev" finanšu rādītāju analīze
- Viesnīcas "Radisson Blu Rīdzene" analīze
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Reklāma Tev" finanšu rādītāju analīze
Research Papers for university23
-
Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze
Research Papers for university19
-
Viesnīcas "Park Hotel Rīdzene" darbības raksturojums
Research Papers for university10
-
SIA "Furors" SWOT analīze
Research Papers for university6
-
Viesnīcas apmeklējuma analīze ar statistikas metodēm
Research Papers for university11