Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:774732
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Viesnīcas pamatparametri    3
2.  Viesnīcas mērķatirgus    6
3.  Konkurenti    8
3.1.  Albert hotel    9
3.2.  **** Europa Hotel Royale    10
3.3.  **** Monika Centrum Hotel    12
3.4.  **** Tallink hotel Rīga    14
4.  Viesnīcas produkts    17
4.1.  Produkti    17
4.2.  Produkta līmeņi    18
4.3.  Produkta kvalitātes analīze    20
4.4.  Produkta kvalitātes novērtējums ar „spelenā klienta metodi”    21
5.  Viesnīcas telpiskā uzbūve    24
6.  Personāls    25
7.  Viesnīcas cenu struktūra    29
7.1.  Stratēģija    29
7.2.  Atlaižu sistēma    30
8.  Viesnīcas produkta izplatīšanas sistēma    32
9.  Mārketinga komunikācijas    33
9.1.  Mājas lapas novērtējums    33
9.2.  Pārdošanas veicināšanas pasākumi    33
9.3.  Darbs ar sabiedrību    34
9.4.  Viesnīcas CD    34
10.  Viesnīcas stratēģiskā analīze    35
10.1.  Ārējās vides analīze    35
10.2.  SVID analīze    36
10.3.  S/V profils    38
11.  Uzņēmuma iesaistīšanās globālajos procesos, tīklos, starptautiskā sadarbība    39
12.  Svarīgākā noieta tirgus segmenta analīze    41
13.  Viesnīcas finanšu vērtējums    43
13.1.  Bilances horizontālā analīze    43
13.2.  Bilances vertikālā analīze    45
13.3.  Finanšu koeficientu analīze    47
14.  Noieta plāns 2014.gadam    50
15.  Izmaksu plāns 2014.gadam    51
16.  Bezzaudējumu aprēķins 2014.gadam    52
17.  Secinājumi    53
18.  Priekšlikumi    54
Extract

17. Secinājumi
Secinājumi:
• Viesnīcas Radisson Blu Rīdzene mērķa tirgus ir biznesa tūristi;
• Radisson Blu Rīdzene piedāvā zemākas cenas pieczvaigžņu viesnīcām Rīgā, tāpēc tai ir viegli konkurēt ar citām pieczvaigžņu viesnīcām;
• Viesnīca cenšas sniegt viesiem labāko servisu, ņemot vērā viņu īpašas vēlmes un novērojumus;
• Uzņēmuma telpas ir iekārtotas viesiem ar īpašām vajadzībām;
• Viesiem tiek sniegta maksimāla un precīza informācija par viesnīcu internētā mājas lapa;
• Viesnīcas sadarbība ar starptautiskām kompānijām (Rimi, Swedbank) veicina viesnīcas noslogojumu;
• Viesnīcā stingri tiek ievēroti Radisson Blu standarti, ar kuriem šī viesnīcu ķēde ir atpazīstama pasaulē;
• Radisson Blu Rīdzene regulāri tiek veiktas darbinieku apmācības, lai paaugstinātu darbinieku kompetenci, veicinātu pastāvīgu lēmumu pieņemšanu situācijās, kad viesi ir neapmierināti;
• Viesnīcas vadība realizēja veiksmīgo mārketinga kampaņu, par ko liecina paredzēto viesu skaita palielinājums.
• Viesnīca mārketinga aktivitātes pārsvarā vērstas uz ārzemju tūristiem
• Ja piepildīsies 2014.gada noieta plāns, tad Radisson Blu Rīdzene peļņa būs samērā liela


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register