Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:673033
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Viesnīcas „Raijo” vispārīgs raksturojums   
2.  Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides raksturojums   
2.1.  Iekšējā vide   
2.1.1.  Mērķis   
2.1.2.  Darbinieki   
2.1.3.  Struktūra   
2.1.4.-  Organizācijas kultūrvērtības, menedžmenta darbības stils   
2.1.5.  Tehnoloģija   
2.2.  Ārējā vide   
2.2.1.  Tieši ietekmējošā ārējā vide   
2.2.2.  Netieši ietekmējošā ārējā vide   
3.  SWOT analīze   
4.  Secinājumi   
Extract

1. Viesnīcas „Raijo” vispārīgs raksturojums
Viesnīca „Raijo” ir lielākā viesnīca Aizkraukles rajonā, kura uzsāka savu darbību 2003. gadā. Šobrīd viesnīca piedāvā 7 vienvietīgus numurus, 21 divvietīgus numurus, 1 lukss numuru un 1 ģimenes numuru. Tuvākajā laikā tiks iekārtoti vēl 6 ekonomiskās klases divistabu numuri, kas paredzēti līdz 6 vietām, 6 vienvietīgi numuri, 2 divvietīgi numuri, 1 lukss, 1 ģimenes numurs, kas pielāgots invalīdu vajadzībām un prezidenta apartamenti.
Viesnīca apkalpo arī banketus un seminārus. Restorāns "Raijo" uzsāka savu darbību 2003. gada 24.decembrī. Tas atrodas viesnīcas „Raijo” telpās un tajā ir paredzētas vietas līdz 100 apmeklētājiem. Viesnīcā ir iespējams rīkot konferences četrās konferenču zālēs no 20 līdz 200 cilvēkiem.
Kopš 2009. gada viesnīca piedāvā arī relaksācijas centra pakalpojumus – trenažieru zāli, aerobikas nodarbības, pieaugušo un bērnu baseinus ar ūdens temperatūru 26o - 28o C.
Viens no lielākajiem viesnīcas sasniegumiem ir piecu saunu atvēršana:
• sauna t-95o, mitrums 0 %;
• sauna mitrā-aromatizētā t-80o,mitrums 100%;
• sauna t-80o,mitrums 0 %;
• romiešu (tvaika),t-48o, mitrums 100 %;
• turku (tvaika), t-48o, mitrums 100 %;
Ekonomikas krīzes apstākļos viesnīca „Raijo” izmanto demokrātisko cenu stratēģiju. Piemēram, vienvietīgs numurs maksā 24 Ls, divvietīgs - 32 Ls un trīsvietīgs – 46 Ls, kā arī ģimenes numurs - 90 Ls un lukss - 80 Ls. Tādu pašu stratēģiju viesnīcas vadība izmanto attiecībā uz savu relaksācijas centru, kur piedāvā dažādus relaksācijas komplektus.
Pieprasījums
Viesnīcas biežākie klienti ziemas sezonā ir iekšzemes tūristi, vasaras sezonā – ārvalstu tūristi. Naktsmītnei jau ir izveidojies savs klientu loks, kas viesnīcu apmeklē atkārtoti. Visnoslogotākie ir vasaras un rudens mēneši. Galvenais viesnīcas pakalpojumu izmantošanas mērķis ir nakšņošana, kam pakārtota semināru, banketu rīkošana.

2. Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides raksturojums
Lai uzņēmums attīstītos, tā vadītājam jārūpējas un jākoncentrē sava darbība pirmkārt uz sava uzņēmuma iekšējās vides elementiem. Bet tā mērķu sasniegšana lielā mērā ir atkarīga arī no ārējās vides elementiem. Tādējādi jārunā gan par uzņēmuma iekšējo, gan par ārējo vidi, jo visi šie elementi ir savstarpēji saistīti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register