Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:350945
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.04.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Viesnīca kā tūrisma sektors    4
1.1  Viesnīcu klasifikācija    4
1.2.  Viesnīcu mērķa tirgus    6
1.2.1.  Komercviesnīcas    6
1.2.2.  Lidostu viesnīcas    6
1.2.3.  Dzīvokļu viesnīcas (Suite hotels)    7
1.2.4.  Garni jeb B&B viesnīcas    7
1.2.5.  Ilgas uzturēšanās viesnīcas    7
1.2.6.  Kazino viesnīcas    8
1.2.7.  Konferenču centri    8
2.  Viesu un to vajadzību raksturojums    9
3.  Viesnīcas produkts un tā specifika    10
3.1  Pamatprodukts    11
3.2  Līdzsekojošais produkts    11
3.2.1  Ēdināšanas pakalpojumi    11
3.2.2  Istabu serviss    12
3.2.3  Viesnīcu bāri    13
3.3  Papildus produkts    13
4.  Viesu apkalpošana    14
4.1  Pirmais iespaids par uzņēmumu    14
4.2  Viesnīcas kā pakalpojumu jomas galvenie uzdevumi    15
5.  Piemēri    16
5.1  Interesantākās viesnīcas pasaulē    16
5.2  Sliktākā viesnīca pasaulē    17
6.  Viesnīcas Latvijā    18
  Kopsavilkums    19
  Izmantotā literatūra un avoti    20
Extract

Viesnīcas produkts ir pakalpojumu kopums, ko viesnīca piedāvā un pārdod klientiem. Viesnīcas produktu parasti noformē ar devīzi, logo, izdod bukletu, izgatavo suvenīrus un plaši reklamē informatīvos izdevumos, plašsaziņas līdzekļos, tūrisma gadatirgos. Produkts sastāv no trīs daļām: pamatprodukta, līdzsekojošā produkta un papildus produkta. Viesnīcas produktu veidojošie elementi ir atšķirīgi, dažādu tipu un dažādu servisa līmeņu viesnīcās. Biznesa klases viesnīcās piedāvājumu klāsts ir plašāks un orientēts uz biznesa klientiem. Piemēram, lielāka izvēle ēdināšanas klāstā, plašākas telpas konferenču un sanāksmju rīkošanai. Turpretim tūristu klases viesnīcā ēdināšanas klāsts nebūs tik plašs. Viena no svarīgākajām viesnīcas funkcijām ir viesu aizsardzība no apkārtnes (no nelabvēlīgiem klimatiskajiem apstākļiem, no nepazīstamas vides). Viesnīcas personālam un tehniskajam aprīkojumam jānodrošina viesu personisko un mantisko interešu aizsardzība.
Viesnīcas produkts saistās ne tikai ar materiālām lietām, bet arī ar pakalpojumu sniegšanu, kur tiešajā veidā ir iesaistīts personāls (personālserviss). Personālserviss koncentrējas uz servisa organizācijas un viesu mijiedarbību. Personālservisa izpildi garantē personāls, no kura tiek gaidīta cieņa, izpratne, ieinteresētība, iejūtība, cieņa un godīgums. Pakalpojuma sniedzēja izturēšanās ir daļa no produkta.
Viesnīcas iedalās gan pēc to lieluma, gan pēc mērķauditorijas uz ko tās ir tendētas, piemēram, tūristi, biznesa un darījumu tūristi vai tūristi, kas vēlas izmantot SPA pakalpojumus u.c. Biznesa tūristiem ir svarīgi, lai viesnīcā atrastos konferenču zāles, kur var tikt vadītas konferences un pārrunas, toties parastajiem tūristiem ir savas vajadzības, kas aprobežojas ar guļvietu un ēdināšanu, šāda veida tūristiem nav nepieciešami papildus produkti, piemēram, kazino vai SPA centrs.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register