Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:536756
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Viesnīcas “XXX” apraksts    4
1.2.  XXX viesnīcas SVID analīze    6
1.2.1.  Stiprās puses    6
1.2.2.  Vājās puses    8
1.2.3.  Iespējas    9
1.2.4.  Draudi    10
2.  XXX tirgus segmentācija (mērķauditorija)    10
3.  XXX preču virzīšanas tirgū metožu analīze    13
3.1.  Sabiedriskās attiecības XXX viesnīcā    13
3.1.1.  Galvenie sabiedrisko atiecību uzdevumi    14
3.1.2.  Sabiedriskko attiecību stratēģīju mērķi    15
3.2.  Reklāma    16
3.2.1.  XXX viesnīcas reklāmas mērķi    17
3.3.  Pārdošanas veicināšana viesnīcā XXX    19
3.3.2.  Pārdošanas veicināšanas metodes, ka vērstas uz klientiem    22
  Secinājumi    28
  Priekšlikumi    30
  Literatūras saraksts    31
Extract

Viesmīlības industrija ir viena no visstraujāk augošajām industrijām pasaulē. Pēc Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā ir strauji pieaudzis to cilvēku skaits, kas ierodas Latvijā, lai pavadītu savu brīvo laiku, apciemotu draugus un radus, kā arī, lai veidotu biznesa attiecības ar Latvijas uzņēmējiem.
Rīgai, kā Latvijas galvaspilsētai, ir jānodrošina piemēroti apstākļi šiem ceļotājiem. Galvaspilsētai ir jāspēj nodrošināt saviem viesiem atbilstošas apmešanās vietas, ēdināšanas pakalpojumi un izklaides iespējas.
Viesnīca XXX ir ķēdes viesnīca, kā arī tā bija pirmā pieczvaigžņu viesnīca Latvijā. Laikam ejot un pieaugot viesu prasībām ir palielinājusies konkurence, līdz ar to tagad Rīgā jau ir vairākas pieczvaigžņu viesnīcas, kas saviem klientiem spēj nodrošināt visu nepieciešamo. Lai viesnīca spētu izdzīvot šīs sīvās konkurences apstākļos, tai ir jāprot pielāgoties viesu prasībām un vēlmēm un jāspēj apsteigt savās darbībās konkurenti.
XXX viesnīca ir biznesa klases viesnīca, kas savu darbību galvenokārt orientē uz darījuma cilvēkiem. Taču savas darbības laikā, pieaugot konkurentu aktivitātēm, viesnīca ir izveidojusi daudz dažādu piedāvājumu arī citām ceļotāju grupām. Šobrīd viesnīcas klienti ir ne tikai darījuma cilvēki, bet arī tūristu grupas, lidmašīnu apkalpes darbinieki, kā arī vietējie iedzīvotāji.
Galvenais faktors, kas nosaka, vai viesnīca ir konkurētspējīga, ir tas, kā un ar ko tā spēj piesaistīt sev jaunus klientus, noturēt esošos un, ja iespējams atgūt kādu no bijušajiem klientiem. Šajā procesā ir svarīgi kā viesnīca organizē savu darbu ar klientiem un vai tā rūpējas par to, lai šīs darbs būtu efektīvs. Pēc autora domām, lai darbs ar klientiem būtu efektīvs un pilnvērtīgs ir jāpanāk, lai visu viesnīcas nodaļu darbinieki savus pienākumus veiktu pēc labākās sirdsapziņas un saprastu to, ka strādājot šajā nozarē viesis ir galvenais un viņam ir jāsniedz tieši tas, ko un kad viņš vēlas.
Viesnīca XXX ir konkurētspējīga viesnīca, kurai ir daudz lojālu klientu. Pēc autora domām šīs viesnīcas veiksmīgas darbības pamatā ir arī tas, ka tā ir ķēdes viesnīca un līdz ar to daudzi klienti, kas ir apmetušies šīs ķēdes viesnīcās citās valstīs, ierodoties Latvijā izvēlas šo viesnīcu, jo viņi jau zina, kādus pakalpojumus un apkalpošanu var gaidīt šajā viesnīcā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register