Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:558982
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

6. Tūrisma tendences
Kvalitāte un tūrisms
Cilvēki ceļo, lai pārtrauktu ierasto ikdienas rutīnu un gūtu pozitīvas emocijas. Kvalitāte netiek asociēta tikai ar luksusu, kam raksturīga augsta cena. Kvalitatīvi pakalpojumi var būt pieejami pat visvienkāršākajās un lētākajās tūrisma mītnēs. Tādēļ jo īpaši tūrismā ir jārunā par cenas atbilstību kvalitātei. Globalizācijas ietekmē cilvēkus ir arvien grūtāk pārsteigt ar ko neredzētu, tādēļ tieši kvalitāte var kalpot kā viens no galamērķa konkurētspējas kritērijiem.
Ceļotāji kļūst vairāk pieredzējuši un skaidri zina, ko vēlas, tādēļ aizvien lielāka uzmanība tiek pievērsta piedāvāto pakalpojumu kvalitātei un unikalitātei. Kā svarīgākie ieguvumi no tūrisma minami – izklaide, piedzīvojumi un izglītošanās. Nozīme ir arī tam, ko pozitīvu veiktais ceļojums sniegs vietējo reģionu attīstībai, ekonomikai un videi. Tā kā klienti kļūst mazāk lojāli, meklē jaunus iespaidus un iepriekš nepiedzīvotas emocijas, pieaug elastīga piedāvājuma nozīme. Tūrisma pakalpojumu sniedzējiem jāmāk pielāgoties esošajai situācijai un jābūt soli priekšā nozares nākotnes tendencēm, lai spētu laicīgi reaģēt uz mainīgo pieprasījumu. Pieredzējuši tūristi labi orientējas tūrisma procesos, tādēļ pieprasa visaugstāko kvalitāti un servisu visās cenu kategorijās.
Kvalitatīvi tūrisma pakalpojumi nozīmē patērētāju lojalitāti un atkārtotu atgriešanos konkrētā galamērķī, tādēļ tūrisma nozares profesionāļiem jāspēj koncentrēt uzmanība uz vairāk nekā vienu konkrētu produktu vai pakalpojumu, liekot pamatus ilgtspējīgam tūrismam. Ilgtspējīgs tūrisms nodrošina ekonomisko ieguvumu un veicina sakārtotas tūrisma vides veidošanos, no kā iegūst gan ceļotāji, gan tūrisma infrastruktūrā un saistītajās nozarēs nodarbinātie. Līdz ar to ir vērtīgi investēt kvalitātes uzlabošanā, pat ja tas nenes tūlītēju komerciālo ieguvumu.
Jaunās tehnoloģijas tūrismā
Līdzīgi kā citās nozarēs arī tūrismā palielinās jauno tehnoloģiju nozīme. Tās arvien vairāk tiek pielietotas gan tūrisma produktu izveidē, mārketingā, piedāvājumā, gan pārdošanā un rezervāciju laikā.
Mūsdienās internets tiek uztverts kā universāls komunikācijas un mārketinga līdzeklis, taču tehnoloģiskie uzlabojumi vēl jāveic tādās jomās kā mobilie telefonsakari un digitālā televīzija. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register