Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:240259
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Darba uzdevums    2
1.  Ievads    3
2.  Komercdarbības izmaiņas viesmīlības jomā pēdējo 5 gadu laikā    4
3.  Noskaidrot populārākos viesmīlības pakalpojumus Latvijā    8
4.  SIA „Viesnīca Rīdzene” ienesīgākie produkti un pakalpojumi    11
5.  Sia „555 Brand Hotel” ienesīgākie produkti un pakalpojumi    13
6.  Pielikumi    16
7.  Secinājumi un priekšlikumi    19
8.  Izmantotā literatūra    21
Extract

Viesnīcu un restorānu uzņēmējdarbība mūsdienās ir pieprasīts un ienesīgs bizness. Latvija nu jau ir ļoti pazīstama Eiropas un Āzijas valstīs, arī kāda daļa ASV iedzīvotāju, kuri interesējas par notikumiem pasaulē un politikā ir dzirdējuši par Latviju.
Latvijai ir izveidota tūristu piesaistīšanas reklāma, kurā ir parādīta Latvijas skaistā daba, vēstures pieminekļi, tradīcijas, kā, piem., Dziesmu un deju svētki, tīrais gaiss un Nacionālie parki, kuros var izbaudīt tīro, nepiesārņoto dabu. Šī reklāma tiek raidīta pa „CNN” kanālu, kas piesaista tūristus, līdz ar to Latvijā ierodas daudzi tūristi un biznesa pārstāvji, kuri nodrošina viesnīcu un restorānu attīstību.
Latvijā ir dažādu veidu viesnīcas, kuras attiecīgi paredzētas dažāda veida klientiem. Ir viesnīcas, kuras paredzētas tūristiem, kuri grib pa lētu naudu apmesties, viņiem nav augstas prasības uz stilu vai kvalitāti. Šādas viesnīcas ir ļoti noslogotas, it sevišķi vasaras periodā, kad tūristi ierodas apskatīt Rīgu un tuvākās skaistākās vietas Latvijā. Šādas viesnīcas arī ir vairāk nekā augstas klases viesnīcas, kas paredzētas augsta ranga viesiem, kuriem ir prasības uz kvalitāti, apkalpes profesionalitāti un dāvanām. Viņi zina par ko maksā un, ko viņi saņems, ja maksās vairāk. Šie klienti ierodas darba darīšanās, viņi mēdz braukt bieži vien, ja viņus apmierina kāda konkrēta viesnīca, tad viņi paliek pie pārbaudītām vērtībām un iesaka tās saviem draugiem, kas nāk par labu viesnīcas un tās restorāna biznesam.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register