Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:323277
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.02.2023.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Mērķa grupas    3
  Viesu apkalpošanas veidi un metodes    4
  Pašapkalpošanās    4
  Viesmīļu pakalpojumi    5
  Minimālais galda klājums    5
  Krievu metode    6
  Amerikāņu metode    6
  Angļu metode    7
  Franču metode    7
  Izmantotie informācijas avoti    8
Extract

Visā viesmīlības industrijā cilvēkie tiek iedalīti vairākos kritērijos(vecums, dzimums, piederība utt.), lai rastos segmentu grupas, no kurām izveidojas arī mērķa gupas, uz kuru tiek orientēts viesmīlības produkts. Noteiktām grupām pastāv arī savi apzīmējumi – VIP (sevišķi svarīgi viesi), CIP (komerciāli svarīgi viesi), SPATT (viesi ar īpašām vajadzībām – bērni, jaunieši un seniori). Ēdināšanas uzņēmumā ir četras grupas, kā tiek iedalīti viesi – SPATT un pieaugušie. Katrai grupai tiek pievērsta speciāla uzmanība un apkalpošana, līdz ar to rodas jauni pakalpojumi un papildpakalpojumi.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1395664
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register