Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:307779
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Attēlu saraksts    4
  Tabulu saraksts    5
  Definīcijas un skaidrojumi    6
  Ievads    8
1.  Izglītojamo skolēnu skaita analīze vispārizglītojošajās skolās 1997/1998 – 2006/2007 mācību gados    10
1.1  Skolēnu īpatsvars    11
1.2  Dinamikas rādītāju analīze    12
1.3  Dinamikas rindas vidējo lielumu analīze    13
1.4  Rādītāju izlīdzināšanas metode    15
2.  Rēzeknes vidusskolu skolēnu skaita analīze 2007/2008 mācību gadā    19
2.1  Vidējo aritmētisko aprēķins    21
2.2  Mediānas aprēķins    23
2.3  Modas aprēķins    25
  Secinājumi    26
  Izmantotā literatūra    28
  Pielikums    29
Extract

Izglītība ir pats svarīgākais veiksmīgas dzīves, karjeras priekšnoteikums, kas spēj atvērt vēl nepieredzētus horizontus, piedāvā neierobežotas iespējas personības pilnveidei un dod stabilu pamatu turpmākajai attīstībai un darbībai. Lielākajai daļai no cilvēkiem izglītošanās sākas jau pirmsskolas izglītības iestādēs - bērnudārzos, tomēr ne visi tos apmeklē. Nākamais un obligātais izglītības solis ir sākumskola, kam seko pamatskola, kas arī mūsu valsī ir obligātās izglītības sastāvdaļa, tālāk pastāv vairākas iespējas kā papildināt savas zināšanas un prasmes. Pamatskolu beigušie var izvēlēties mācīties vidusskolā, profesionālās izglītības iestādēs, arodizglītības iestādēs vai arī uzsākt darba gaitas (skat. 1.att.).
Šajā darbā tiks analizēti vispārizglītojošo skolu izglītojamo dati. To analīze ir svarīga un spēj sniegt ieskatu, cik kopumā Latvijas skolās ir bijis skolēnu 10 gadu griezumā, cik daudz skolēnu ik gadu pabeidz skolu, kā arī vidusskolēnu skaitu Rēzeknes pilsētas vidusskolās un ģimnāzijās. Šie dati sniedz nelielu ieskatu kopējā izglītības sistēmā, kas tomēr nav mazsvarīgi, jo parāda vienas no svarīgākajām tendencēm, kas ir saistītas ar vispārīgo izglītību.
Darba temats. Vispārizglītojošo skolu izglītojamo statistiskā analīze.
Darba mērķis. Izpētīt izglītojamo skaita izmaiņas 10 gadu garumā un Rēzeknes pilsētas vidusskolu un ģimnāziju vidusskolēnu skaitu pa klašu grupām.
Darba uzdevumi.
1.Izpētīt pieejamos statistiskos datus grāmatās un internetā.
2.Izanalizēt pieejamo literatūru un interneta resursus.
3.Sastādīt nepieciešamo darbu izpildes plānu.
4.Analizēt savākto statistisko informāciju.
5.Jāveic savākto datu apkopošana, tabulu, diagrammu izveide, jāaprēķina nepieciešamie rādītāji.
6.Analizēt iegūtos datus un aprēķinus, aprakstīt tos, norādot galvenās sakarības un attīstības gaitu.
7.Izdarīt secinājumus, kas balstīti uz veikto darbu un iegūto sākuma un beigu informāciju un datiem.
Darba objekts. Vispārizglītojošo skolu izglītojamie.
Darba izmantotās metodes.
1.Literatūras, interneta resursu analīze.
2.Matemātiskās statistikas metodes.
3.Statistisko datu apstrāde un analīze.
4.Loģisku secinājumu izdarīšana.
Darba bāze. Latvijas Republikas Centrālās statistikas pārvaldes datu analizēšana, papildu materiāla izpēte sekmīgai darba veikšanai.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register