-
Vizuālā reklāma
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Vizuālā reklāma | 4 |
1.1. | Āra reklāma | 5 |
1.2. | Ārējā reklāma | 6 |
1.2.1. | Gaismas reklāma (izkārtnes un burti) | 7 |
1.2.2. | Izkārtnes un telpiskie burti | 8 |
1.2.3. | Skatlogi | 8 |
1.2.4. | Daudzplakņu dinamiskie reklāmas stendi | 9 |
1.3. | Reklāma uz auto | 9 |
1.4. | Vizuālās reklāmas veids – videomonitori | 11 |
2. | Vides reklāmas izvēles kritēriji | 12 |
Nobeigums | 13 | |
Izmantotā literatūra un avoti | 14 |
Vizuālā reklāma – tā ir jebkura biznesa virzītājspēks. Vizuālā reklāma ieņem ļoti svarīgu vietu reklāmas tirgū, jo reklāmas tiek izvietotas it visur – uz ēku sienām un jumtiem uz sabiedriskā transporta, uz automašīnām, taksometriem, uz planšetēm, stendiem, veikalos, uz sienām sabiedriskajās vietās, uz izkārtnēm pie veikaliem un uzņēmumiem, statiskiem vai kustīgiem reklāmas stendiem, un citur.
Reklamēts tiek viss – ne tikai preces un pakalpojumi, bet arī idejas, vērtības un dzīves stils. Izkārtnes, stendi, burti, gan gaismas, gan parastie, izvietoti telpās vai ārpus tām, ikvienam pavēstīs par uzņēmuma atrašanās vietu, pārliecinās, kāpēc jāiegādājas vai jāpasūta tieši tā vai cita prece, un galvenokārt uz visiem laikiem liks atcerēties jūsu uzņēmuma firmas zīmi.
Vizuālā reklāma uz ielām un ēkās, interjeros, uz jumtiem parādās aizvien vairāk, bet, cik tā ir dažāda ... izpildījuma kvalitātes ziņā. Daudzi uzņēmēji domā «Kāda tam nozīme?», «Vienalga pamanīs.» Saburzītas bikses arī visi pamana, taču autoritāte līdz ar to ir kritusies. Reklāmai jāpiesaista ar savu izsmalcinātību un vienlaikus ar labi slēptu uzbāzību. Gaismas reklāmai – jāmirdz spoži, vienmērīgi un ilgi. Dizaina idejai «jāpielāgojas» jūsu ēkai un uzņēmuma darbības profilam kā augstās modes tērpam modeles augumam. Ik dienas cilvēks saņem reklāmas signālus, kas norāda uz reklāmu kā neatņemamu dzīves, sastāvdaļu.
Vizuālā reklāma ir arī neatņemama pilsētas dizaina un arhitektūras sastāvdaļa, kas ir jāpielāgo pilsētas ‘’sejai’’.
Darba mērķis ir izpētīt vides reklāmas īpatnības un specifiku, priekšrocības un trūkumus. Galvenie pētījuma uzdevumi darbā:
- Izpētīt vizuālās reklāmas veidus;
- teorētiskā materiāla apskats vizuālās reklāmas pielietošanā;
- apskatīt vizuālās reklāmas īpatnības Rēzeknes pilsētā;…
Vizuālā reklāma – tā ir jebkura biznesa virzītājspēks. Vizuālā reklāma ieņem ļoti svarīgu vietu reklāmas tirgū, jo reklāmas tiek izvietotas it visur – uz ēku sienām un jumtiem uz sabiedriskā transporta, uz automašīnām, taksometriem, uz planšetēm, stendiem, veikalos, uz sienām sabiedriskajās vietās, uz izkārtnēm pie veikaliem un uzņēmumiem, statiskiem vai kustīgiem reklāmas stendiem, un citur. Reklamēts tiek viss – ne tikai preces un pakalpojumi, bet arī idejas, vērtības un dzīves stils. Izkārtnes, stendi, burti, gan gaismas, gan parastie, izvietoti telpās vai ārpus tām, ikvienam pavēstīs par uzņēmuma atrašanās vietu, pārliecinās, kāpēc jāiegādājas vai jāpasūta tieši tā vai cita prece, un galvenokārt uz visiem laikiem liks atcerēties jūsu uzņēmuma firmas zīmi.
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte
Research Papers for university19
-
Reklāma radio
Research Papers for university19
-
Reklāmas foto estētika
Research Papers for university14
-
Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā AS "Aldaris"
Research Papers for university18
-
Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi
Research Papers for university12