Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:762700
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.09.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Extract

Reklāma nav tas pats, kas komunikācija. Var sūtīt ziņu, bet tā tikai tad kļūs par komunikāciju, kad kāds to pamanīs un uztvers. Reklāmu var apskatīt kā komunikācijas formu, kura mēģina pārveidot preču un pakalpojumu labās īpašības (pazīmes) un idejas patērētāju vajadzību un pieprasījuma valodā.
Reklāma ir apmaksāta un pārliecinoša nepersoniska informācijas komunikācija par produktiem, servisu vai ideju, kas tiek izplatīta caur dažādiem mēdijiem.
Lai labāk izprastu, kas ir reklāmas komunikācija, ir jāaplūko jēdziens “komunikācija” un tā skaidrojums psiholoģijas teorijās.
Jēdziens “komunikācija” ir cēlies no latīņu vārda “comunis”, kas tulkojumā nozīmē “daudziem” vai “kopīgs”. No tā atvasināts ir “comunicare” – kaut ko darīt kopīgi, kopīgi apspriesties, savstarpēji paziņot. Komunikācija plašākā nozīmē ir informācijas apmaiņa starp indivīdiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register