Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:688744
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskās nostādnes par 5 – 6 gadus vecu bērnu vizuālo darbību    5
1.1.  Bērna vizuālo darbību vispārīgs raksturojums    5
1.2.  Pirmsskolas vecuma bērnu vizuālās darbības attīstība 5 – 6 gadu vecumā    6
1.3.  Vizuālās darbības pamatprasmju un iemaņu apguve    10
1.3.1.  Zīmētājdarbība    10
1.3.2.  Aplicēšana    14
1.3.3.  Veidošana    16
2.  5 – 6 gadus vecu bērnu vizuālās darbības praktiska izpēte    18
2.1.  Bērnu vizuālās darbības novērošana pirmsskolas izglītības iestādē „Urdaviņa”    18
2.2.  Pirmsskolas izglītības iestādes „Urdaviņa” audzinātāju viedoklis par vizuālo pamatprasmju apguvi    19
3.  Secinājumi    22
4.  Izmantotās literatūras saraksts    23
Extract

Šī kursadarba tēmu izvēlējos, jo uzskatu, ka vizuālajai darbībai ir liela nozīme un ietekme uz pirmsskolas vecuma bērna prasmēm un iemaņām. Mūsdienās uzsvars tiek likts uz radošas personības veidošanu. To veicina gan ģimene, gan sabiedrība. Radošums var izpausties dažādos veidos, svarīgi, lai šīs izpausmes tiktu stimulētas un atbalstītas. Viens no veidiem kā varam attīstīt bērnos radošumu ir vizuālo mākslas nodarbību organizēšana bērna ikdienā. Vizuālās mākslas nodarbības ir viens no būtiskākajiem faktoriem kas sekmē bērna attīstību un palīdz veidot attieksmes. Vizuālās mākslas nodarbības ir veids kā varam bagātināt bērna ikdienu un prātu.
Kursadarba tēmas aktualitāti saskatu tajā, ka mūsdienās bērna pilnvērtīga attīstība ir ļoti svarīga, jo tas, kā tiks attīstīts bērns pašos viņa dzīves sākuma gados, veidos pamatu viņa tālākajai attīstībai visā dzīves garumā. Bērna vizuālajai darbībai sāk pievērst arvien vairāk un vairāk vērības. ( Kāpēc? Ko bērnam dod nodarbošanās vizuālās mākslas nodarbībās?) Pašlaik ir ļoti daudz iespēju un veidu kā iesaistīt pirmsskolas vecuma bērnu vizuālajā darbībā. Tomēr nelietderīgi būtu vienkārši iedot bērnam papīru un zīmuli un teikt, zīmē, vai māla piku un teikt, veido. Svarīgi ir, caur šīm, bērnam tik saistošajām darbībām, arī attīstīt viņā prasmes un iemaņas un pedagogam ir svarīgi zināt kā tas pareizi darāms. Ir ļoti viegli ļaut bērnam darboties pašplūsmā, bet tāds nedrīkstētu būt mūsu mērķis.
Noskaidrosim galvenos jēdzienus: Prasmes – māka veikt kādu darbību atbilstoši nepieciešamajai kvalitātei un apjomam; darbības izpildes priekšnosacījums.Tāda zināšanu, darbības paņēmienu apguves pakāpe, kas ļauj apgūto izmantot mērķtiecīgā darbībā.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1141365
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register