Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,99
You save:
1,08 (18%)
Discounted price*:
4,91
Purchase
Add to Wish List
ID number:820433
Author:
Evaluation:
Published: 11.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vizuālās mākslas būtība, mērķi un uzdevumi pamatskolā    5
1.1.  Vizuālās mākslas būtība    5
1.2.  Vizuālās mākslas mērķi    6
1.3.  Vizuālās mākslas uzdevumi    6
1.4.  Vizuālās mākslas saturs    6
2.  Kultūras vēstures būtība, mērķi un uzdevumi vidusskolā    10
2.1.  Kultūras vēstures būtība    10
2.2.  Kultūras vēstures mērķi    10
2.3.  Kultūras vēstures uzdevumi    10
2.4.  Kultūras vēstures saturs    11
3.  Integrēta mācību satura raksturojums    13
4.  Radošas personības būtība - kreativitāte    16
5.  Izmantojamās mācību metodes vizuālās mākslas stundās    19
6.  Vizuālās mākslas priekšmetu stundu plāni saistībā ar kultūrvēsturi    22
6.1.  Vizuālās mākslas stundas plāni 5.klasei    22
6.2.  Vizuālās mākslas stundas plāni 6.klasei    24
6.3.  Vizuālās mākslas stundas plāni 7.klasei    26
6.4.  Vizuālās mākslas stundas plāni 8.klasei    28
6.5.  Vizuālās mākslas stundas plāni 9.klasei    30
  Secinājumi    32
  Avotu un izmantotās literatūras saraksts    34
  Anotācija    35
  Abstract    37
  Pielikumi    38
Extract

Diplomdarba tēma ir „Vizuālās mākslas stundas pamatskolā kā līdzeklis kultūrvēsturisko vērtību apgūšanā”.
Šo tēmu izvēlējos, jo par to interese radās mācību prakses laikā, kad, mācot un padziļināti apgūstot vizuālās mākslas priekšmetu, redzēju, cik liela saikne tam ir ar kultūras vēstures priekšmetu.
Sākot rakstīt darbu, vēlējos noskaidrot divas galvenās lietas:
1.Kas ir māksla? – māksla ir cilvēka garīgās kultūras sastāvdaļa, īstenības apgūšana ar tēlu palīdzību. Tradicionālā vizuālā māksla sevī ietver tēlotājmākslu, lietišķo mākslu, arhitektūru, dizainu, foto, kino un citus mākslas veidus.1
2.Kas ir kultūra? – kultūra ir viss, ko ir radījis cilvēks, pētot kultūru vēsturiski. Svarīgi atcerēties, ka katrs, kurš to pēta, kultūru var interpretēt savādāk.1
Tātad māksla ir kultūras sastāvdaļa, un tās abas ir cieši saistītas ar cilvēka radošo darbību.
Uzskatu, ka mūsdienās tā ir visai aktuāla tēma, jo pat Izglītības ministrijas izdotajos vidējās izglītības standartos var atrast tādu frāzi: „Kultūras vēstures skolotājam vēlams strādāt ciešā sadarbībā ar vēstures, literatūras, filozofijas, reliģiju vēstures, vizuālās mākslas un citu mācību priekšmetu skolotājiem, lai šā mācību priekšmeta apguvē varētu izmantot minētajos mācību priekšmetos iegūtās zināšanas un prasmes un otrādi.”1 …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,84 €
Work pack Nr. 1198476
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Vizuālās mākslas stundas pamatskolā kā līdzeklis kultūrvēsturisko vērtību apgūšanā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/820433

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register