Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:151552
 
Evaluation:
Published: 19.03.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas jēdziens un tās vizuālie līdzekļi    5
1.1.  Reklāma kā mārketinga sastāvdaļa    5
1.2.  Drukātā reklāma, tās būtība, veidi un iespējas    7
1.3.  Reklāmas vizuālo līdzekļu raksturojums    9
1.3.1.  Krāsu nozīme, to raksturojums    9
1.3.2.  Simbolu un latviešu zīmju lietojums    12
1.3.3.  Ģeometrisko formu izmantošana reklāmā    14
2.  Reklāmas materiālu analīze un rezultātu interpretācija    17
2.1.  Kosmētikas nozare Latvijā    18
2.2.  Pētījuma metode un norise    19
2.3.  Pētījuma interpretācija    20
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
Extract

Priekšlikumi
1. Latviešu kosmētikas ražotājiem identitātes nostiprināšanai vairāk izmantot latviešu rakstu zīmes, jo tas ļautu žurnāla lasītājam uzreiz saprast, ka tas ir latviešu uzņēmums un latviešu produkts, arī tad ja Latvijas kosmētikas nozarē neorientējas. Tas uzreiz attēlotu uzņēmuma piederību, un ieinteresētu patērētāju interesēties vairāk, jo uztvertu to par savu produktu.
2. Kosmētikas produktu reklāmās vairāk izmantot fona attēlos dabas motīvus un dabas ainavas. Tas ļautu asociēt produktu ar dabiskumu, kas mūsdienas kosmētikas produktu patērētājiem mūsdienās paliek aizvien svarīgāk, kā arī vairāk piesaistītu žurnālu lasītājus ar vizuālo noformējumu.
3. Dabisko produktu kosmētikas reklāmās izmantot vairāk simbolus, kas asociējas ar dabu, tīrību un veselību, skaistumu. Piemēram, ūdeni, ziedus.
4. Reklāmās norādīt uzņēmuma vai pārdevēja kontaktinformāciju. Jo ir produkti, kurus var iegādāties tikai specializētos uzņēmuma veikalos, bet citus tikai internetā vai ikvienā lielveikalā, bet informācija par to nav pieejama.
5. Izmēģināt izveidot reklāmu, piemēram, apļa formā, nevis tipisku un standarta kvadrāta, vai taisnstūra formā, jo apļa simboliskās un uztveršanas nozīmes ir diezgan labi piemērotas reklāmas izveidošanai šādā formā, un drukā reklāma žurnālos ir arī tehniski vispiemērotākā.
6. Mazāk izmantot sievietes tēlu, bet vairāk piestrādāt pie vizuālā noformējuma. …

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1365413
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register