Priekšlikumi
1. Latviešu kosmētikas ražotājiem identitātes nostiprināšanai vairāk izmantot latviešu rakstu zīmes, jo tas ļautu žurnāla lasītājam uzreiz saprast, ka tas ir latviešu uzņēmums un latviešu produkts, arī tad ja Latvijas kosmētikas nozarē neorientējas. Tas uzreiz attēlotu uzņēmuma piederību, un ieinteresētu patērētāju interesēties vairāk, jo uztvertu to par savu produktu.
2. Kosmētikas produktu reklāmās vairāk izmantot fona attēlos dabas motīvus un dabas ainavas. Tas ļautu asociēt produktu ar dabiskumu, kas mūsdienas kosmētikas produktu patērētājiem mūsdienās paliek aizvien svarīgāk, kā arī vairāk piesaistītu žurnālu lasītājus ar vizuālo noformējumu.
3. Dabisko produktu kosmētikas reklāmās izmantot vairāk simbolus, kas asociējas ar dabu, tīrību un veselību, skaistumu. Piemēram, ūdeni, ziedus.
4. Reklāmās norādīt uzņēmuma vai pārdevēja kontaktinformāciju. Jo ir produkti, kurus var iegādāties tikai specializētos uzņēmuma veikalos, bet citus tikai internetā vai ikvienā lielveikalā, bet informācija par to nav pieejama.
5. Izmēģināt izveidot reklāmu, piemēram, apļa formā, nevis tipisku un standarta kvadrāta, vai taisnstūra formā, jo apļa simboliskās un uztveršanas nozīmes ir diezgan labi piemērotas reklāmas izveidošanai šādā formā, un drukā reklāma žurnālos ir arī tehniski vispiemērotākā.
6. Mazāk izmantot sievietes tēlu, bet vairāk piestrādāt pie vizuālā noformējuma. …