Pētījums ir par „X” bankas darbinieku iniciatīvām uzkrājumu veidošanā. Laikā, kad publiskajā telpā izskan tik daudz viedokļu un aicinājumu par uzkrājumu veidošanas nepieciešamību, tad likās interesanti uzzināt, cik aktīvi uzkrājumus veido paši bankas darbinieki
Pētījuma problēma
Kā zināms, bankā klientiem aktīvi tiek piedāvāti dažādi noguldījumu veidi. Dažbrīd klienti domā, ka banka tikai mēģina gūt peļņu ar viņu naudu, jo labi un kvalitatīvi piedāvājumi liekas aizdomīgi.
Inflācijas draudi un to ietekme uz darbiniekiem.
Pētījuma objekts
Pētījums tiek veikts „X” bankas dažādās filiālēs, kur strādā dažādu nozaru un profesiju speciālisti, no kuriem daļa ir saistīta ar aktīvo pārdošanu un klientiem, bet otra daļa nesaistīti ar klientiem. Visi šie darbinieki sadalās dažādās vecuma grupās.…