Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:414042
 
Evaluation:
Published: 06.02.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Rezumējums    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Mācību vides modernizācija    7
1.1.  Mediju izglītības nozīme mūsdienās    7
1.2.  Jaunās tehnoloģijas izglītība    9
2.  Individuālie un uz sabiedrību orientētie mācību resursi    10
2.1.  Individuālie mācīšanās resursi    10
2.1.1.  Twitter.com    10
2.1.2.  Facebook.com    11
2.1.3.  Blogger.com    11
2.1.4.  LearnCentral.com    11
2.1.5.  Wiki.com    11
2.2.  Uz sabiedrību orientētie mācību resursi    11
2.2.1.  TokBox.com    12
2.2.2.  Flickr.com    12
2.2.3.  Doodle.com    12
2.2.4.  Twogoals.com    12
2.3.  Mācību resurss YouTube.com    12
3.  Priekšrocības un trūkumi mācoties no video    14
4.  Metode    16
5.  Rezultāti    17
5.1.  Mācībām visbiežāk lietoto interneta resursu analīze    17
5.2.  Interneta resursa YouTube.com analīze    17
5.3.  YouTube.com – palīglīdzeklis mācību vielas apgūšanā    18
5.4.  Pārpublicējumu analīze sociālajos portālos    20
5.5.  YouTube.com efektivitāte    21
5.6.  Neizmantošanas iemesli    21
6.  Diskusija    22
  Secinājumi    26
  Nobeigums    27
  Literatūras saraksts    28
  Pielikumi    30
Extract

Pētījumā „YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskolas vecuma jauniešu vidū” apskatītā problēma ir jauniešu interneta resursu izmantošana mācību procesā kā alternatīvas meklējums grāmatu studijām. Visbiežāk alternatīvs mācīšanās veids lasīšanai ir video skatīšanās, tas sniedz vizuālu priekšstatu par mācību vielu, to ir iespējams noskatīties atkārtoti, apturēt un skatīties sev ērtā laikā un vietā, taču ne visi jaunieši ir spējīgi atšķirt kvalitatīvu informāciju un nekvalitatīvas. Pētījumā tiek izvirzīti jautājumi – Kādus interneta resursus izmanto vidusskolas vecuma jaunieši Valmieras Pārgaujas ģimnāzijā, kādiem mācību procesiem visbiežāk tiek izmantots YouTube.com, kā mūsdienu jauniešu uzmanību piesaistīt mācībām, kādas tehnikas jāizmanto? Lai atbildētu uz pētījumā izvirzītajiem jautājumiem tiek izvirzīts pētījuma mērķis – noskaidrot vai video portāls YouTube.com ir piemērots, kvalitatīvs un kreatīvu domāšanu veicinošs mācīšanās līdzeklis jauniešiem, ko iespējams pielietot mācību procesā.
Temats par YouTube.com izmantošanu mācību procesā ir aktuāls tāpēc, ka interneta portāls YouTube.com darbojas tikai sešus gadus, bet šajos sešos gados ir guvis pārsteidzošus panākumus. Otrkārt, mūsdienās jaunieši mācību procesā vēlās ieguldīt mazas pūles, lai iegūtu zināšanas, bet sasniegt augstvērtīgus un kvalitatīvus rezultātu, nereti zināšanas tiek gūtas portālā YouTube.com portālā. Treškārt, daudzos iepriekš analizētos pētījumos par YouTube.com, tiek izteikts apgalvojums, ka YouTube.com nākotnē kļūs par mācīšanās fenomenu (margaryna, Littlejohn, Vojt, 2010). Novitāte tiek nodrošināta pētot jauna interneta resursa ietekmi uz skolēniem un to, cik ļoti jaunieši uzticas informācijai YouTube.com portālā.
Pētījumā tiks atbildēts uz izvirzītajiem pētījuma jautājumiem un mērķi analizējot dažādu literatūru, tiks iegūtas jaunas zināšanas par mācību vides modernizāciju, par individuālajiem un uz sabiedrību orientētajiem mācību resursiem, par priekšrocībām un trūkumiem, kādi ir mācoties no video, kā arī par YouTube.com nākotnes perspektīvām izglītībā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1248981
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register