Secinājumi
1. Zaļais iepirkums veicina sociālus uzlabojumus, kā arī samazina ietekmi uz vidi.
2. Zaļais iepirkums ne vienmēr ir dārgāks un sarežģītāks kā parastais iepirkums.
3. Valsts īstenots zaļais iepirkums var būtiski palielināt pieprasījumu pēc videi draudzīgām precēm.
4. Latvijā lielākā daļa ierēdņu nav informēti par videi draudzīgām precēm un pakalpojumiem un to sabiedrisko labumu, tāpēc būtu ļoti efektīvi izstrādāt projektu ierēdņu apmācībai.
5. Valstīs, kurās videi draudzīgu preču tirgus nav attīstīts, to cenas parasti ir augstākas nekā līdzīgajām precēm.
6. Zaļais iepirkums nav tieši atrunāts likumā, izņemot Publisko iepirkumu likuma 17.pantu, tāpēc, jāizstrādā grozījumi likumā.
7. Pēc autores domām, lai attaisnotu izdevumus, saistītas ar zaļo iepirkumu, vajadzētu daudz laika un pietiekams preču daudzums.
…