Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:633552
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.11.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Extract

Secinājums
Tātad Žana Žaka Ruso pedagoģiskajā darbībā centrālo vietu ieņem dabas izglītības ideja, kas vispilnīgāk un konsekventāk tiek atspoguļota viņa darbā "Emīls jeb par audzināšnu ". Ņemiet vērā šīs teorijas galvenos noteikumus:
- saskaņā ar dabisko izglītību Ž.Ž. Ruso saprata izglītību atbilstoši dabai, un tam ir nepieciešams ievērot bērna raksturu, ņemt vērā viņa vecuma īpatnības. Ruso piedāvā savu periodizāciju pēc vecuma, sīki izstrādājot izglītības saturu katrā periodā. Katrā vecumā ir jābūt īpašām izglītības un apmācības formām. Šajā gadījumā intelektuālajai izglītībai vajadzētu būt skolēnu fizisko spēku un maņu orgānu vingrinājumiem.
- cilvēka veidošanās notiek trīs izglītības faktoru ietekmē: daba, lietas, cilvēki.
Galvenais faktors- Ruso uzskata dabu, lietas un cilvēkus tikai radīt apstākļus izglītībai;
- Ruso izvirzīja-bērns ir izglītības procesa centrā, bet tajā pašā laikā viņš iebilda pret pārmērīgu bērnu izdabāšanu, piekāpšanos viņu prasībām, kaprīzēm;
- audzinātājam jāpavada bērns visos viņa pārbaudījumos un pieredzē, jāvadās viņa veidošanā, jāveicina viņa dabiskā izaugsme, jārada apstākļi viņa attīstībai, bet nekad nevajag uzspiest viņam savu gribu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register