Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,99
You save:
0,78 (13%)
Discounted price*:
5,21
Purchase
Add to Wish List
ID number:113474
Evaluation:
Published: 03.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 28 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Zemo izmaksu lidsabiedrību izveide Latvijā    5
1.1.  Ryanair    7
1.2.  Easyjet    8
1.3.  Norwegian    9
1.4.  Aer Lingus    9
2.  Zemo izmaksu lidsabiedrību produkta salīdzināšana    10
2.1.  easyJet    10
2.1.1.  Easyjet nākotnes plāni    10
2.1.2.  Esyjet kā biznesa ceļotāju lidsabiedrība    12
2.2.  Ryanair    14
2.2.1.  Ryanair kompānijas reklāmas darbība    15
2.2.2.  Ryanair SVID analīze    17
2.3.  Norwegian    19
2.4.  Aer Lingus    20
2.5.  Konkurences pētīšana    21
3.  Zemo izmaksu lidsabiedrību starpnieki    23
4.  Aviotransporta ietekme uz tūrismu    24
4.1.  Aviotransporta ietekme uz Latvijas tūrismu    25
5.  Secinājumi un priekšlikumi    29
Extract

Mūsdienās tūrisms ir kļuvis par vienu no lielākajām pasaules industrijām. Tūristu apkalpošanā ir iesaistītas starptautiskas transporta firmas, aviokompānijas, viesnīcu ķēdes, un tūrisma aģentūras. Dažādi tehnoloģiski, politiski un sociāli notikumi jau 20.gs pirmajā pusē pārvērta tūrismu par pasaules saimniecisko nozari un brīvā laika pavadīšanas iespēju arī vidusšķiras pilsoņiem. Tūrisma attīstību ietekmēja automobiļa izgudrošana, kā arī regulāro avio lidojumu ieviešana.
Agrāk, kad aviotransports kā tāds nepastāvēja, tad tā vietā tālos ceļojumus veica pa ūdeņiem ar kuģiem. Tas aizņēma daudz vairāk laika. Piemēram, lai ar lidmašīnu no Eiropas nokļūtu ASV ir nepieciešamas tikai septiņas ar pusstundas, bet ar kuģi braucot, tas prasītu kādas 3 – 4 dienas. Jāatzīst gan, ka aviotransports, salīdzinot ar autotransportu, dzelzsceļa transportu un ūdenstransportu ir visdārgākais.
Ceļošana pa gaisu aizsākās jau 1919.g, kad parādījās pirmie komerclidojumi pa Eiropu, tomēr šis transporta veids bija ļoti dārgs – pieejams tikai bagātniekiem, nedrošs un neērts, jo tālajos lidojumos bija nepieciešams bieži apstāties. Sākotnēji komercaviācija izrādījās daudz nozīmīgāka pasta, nevis pasažieru pārvadāšanai.
Mūsdienās aviotransports ir ļoti nozīmīgs cilvēku dzīvē. Tas ir visātrākais veids, kā pārvarēt ļoti lielus attālumus, piemēram, starp kontinentiem.
Avio tirgus tāpat kā citas nozares ir pakļautas cikliskai attīstībai, un to spēcīgi ietekmē konkrētu valstu ekonomiskie sasniegumi.
Aviobizness Latvijā un pasaulē attīstās reizē ar tūrisma attīstību, kopš neatkarības atgūšanas uz Latviju sākušas lidot vairākas starptautiski pazīstamas aviokompānijas (SAS, Lufthansa, British Airways, Finnair u.c.), kā arī izveidota jauna nacionālā aviokompānija AirBaltic un ir iespēja apmeklēt masu tūrisma vietas, izmantojot čārterreisus no Rīgas lidostas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,94 €
Work pack Nr. 1179515
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Zemo izmaksu lidsabiedrību ietekme uz tūrisma attīstību Latvijā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/113474

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register