Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:653705
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.04.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Extract

Izpētot abu mediju ievietotā satura biežumu var secināt, ka Facebook raksti tiek publicēti daudz biežāk, iespējams tas ir tādēļ, ka šajā medijā ir lielāka piekļuve klientiem un potenciālajiem klientiem.
Lietotāju iesaiste arī ir lielāka. Vairāk parādās pozitīvās un negatīvās ziņas par zīmolu. Pozitīvās ziņas ir pateicība par to, ka uzņēmums ražo tik garšīgu produkciju, par to, ka uzņēmums ir pacenties ne tikai ar garšu, bet arī ar vizuālo noformējumu. Prieks, ka uzņēmums ne tikai pārdod, bet arī sniedz no sevis, veidojot labdarības akciju un konkursus. Negatīvās ziņas ir par to, ka ar gadiem uzņēmums ir zaudējis savas vērtības un kvalitāti, kas ir dabīgi un labi izmeklētas sastāvdaļas produktiem. Par netaisnību, ko izrāda zīmols pārdodot Latvijā preces dārgāk nekā citur pasaulē, iespējams cilvēkiem ir bail, ka tik vērtīgs zīmols ar laiku izzudīs, jo uzskata, ka mazāk fokusējas uz tuvajiem, kas ir Latvijas iedzīvotāji. Sociālie mediji komunikācijā paver dažādas iespējas, kā ātri un vienkārši uzklausīt klientu atsauksmes, labojot kļūdas, saprotot, kas klientus neapmierina. Vienlaicīgi nodrošināt atbildes uz klientu uzdotajiem jautājumiem, ja viens klients ir pajautājis, pastāv iespēja, ka atbilde interesē arī pārējiem klientiem, vienlaicīga atbildēšana. Uzņēmums uz negatīvām atsauksmēm neklusē, bet gan atbild ar paplašinātiem teikumiem, neaizskarot cilvēka subjektīvo viedokli, piedāvā risinājumus, katrai paustajai sliktajai atsauksmei. Protams, par uzņēmumu kopumā ir daudz vairāk paustas pozitīvas lietas, nevis izteiktas negācijas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register