Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:354213
 
Evaluation:
Published: 13.02.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Patērētāja uzvedība    6
1.1.  Patērētāja uzvedība    6
1.2.  Patērētāja motivācija un tās efekti    6
2.  Zīmols un reklāma    8
2.1.  Zīmols    8
2.2.  Reklāma    9
2.2.1.  Reklāmas uztvere    9
3.  Lietojuma un apmierinājuma teorija    11
4.  Identitātes teorija    13
4.1.  Identitātes izmaiņas    14
5.  Metodoloģija    17
4.1.  Kvalitatīvā pētniecības metode    17
5.2.  Anketēšana    18
5.3.  Intervijas    19
5.3.1.  Daļēji strukturētās intervijas    20
6.  Pētnieciskā daļa    22
5.1.  Anketēšanas rezultāti    22
5.2.  Daļēji strukturēto interviju rezultāti    26
7.  Secinājumi    30
8.  Izmantotā literatūra    32
  Pielikumi    35
Extract

7. SECINĀJUMI
1. Zīmols savu tēlu jau veido kopš tā pirmssākumiem, radot iespaidu, ka patērētājs ir jaunietis, kas ir aktīvs, kuram interesē ekstrēmais sports un urbānā māksla. Reklāmas, komunikācija, pat vissīkākās detaļas kā kurpju šņores liecina par savdabīgu tēlu, kam patērētājs labprāt vēlas pieturēties.
2. Patērētāji ikdienā darbojas dažādās darba sfērās – mākslinieks, fotogrāfs, muitas deklarants, klientu apkalpošanas speciālisti, mehāniķi un vēl citas profesijas, bet viņus vieno kopējas intereses un hobiji un vēlme savā ikdienā izmantot ērtus, modernizētus apavus, kas apkārtējiem norādīs par piederību konkrētai identitātei. Kaut arī auditorija ir ieguvusi līdzīgas identitātes iezīmes, to uztur citas, kā arī profesionālās identitātes, piemēram, fotogrāfs nepērk tās kolekcijas apavus, kas tiek reklamēti, izmantojot nekvalitatīvi veidotas fotogrāfijas.
3. Zīmola reklāma ir tendēta nevis pārdot un piesaistīt jaunu auditoriju, bet uzturēt esošo patērētāju loku, informējot par uzņēmuma jaunumiem, par pasākumiem, ko atbalsta pats uzņēmums, kā arī kurus organizē paši. Zīmols sevi reklamē ar produktu izvietošanu filmās vai video, digitālajos stāstos, kuros tiek popularizēts arī ekstrēmais sporta veids.
4. Pētījuma laikā respondenti atzina, ka viņus iedvesmo zīmola atbalstītie, kā arī veidotie video stāsti. Jaunatne, kas ikdienā pievērš uzmanību šiem video stāstiem, aizmirst par reklāmas būtību. Viņiem netraucē, ka ik pa brīdim tiek attainots nevis sports, bet gan apavi, krekli, aksesuāri vai zīmola logo. Šādā veidā zimols veido labvēlīgu iespaidu uz patērētāja izvēli. Patērētājam šķiet, ka ir zīmola pazinējs, kā arī tā nepieciešamību patērēt sasaista ar savām interesēm.
5. Lietojuma un apmierinājuma teorija vēsta, ka starp produktu un auditoriju ir jāpastāv mijiedarbībai. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,98 €
Work pack Nr. 1359206
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register