Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:387868
 
Evaluation:
Published: 10.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Brenda jēdziens   
1.1.  Brendu tipi   
1.2.  Brenda lietošanas iemesli   
1.3.  Brenda priekšrocības   
1.4.  Preču zīme kā brenda sastāvdaļa   
1.4.1.  Preču zīmes attīstības posmi   
1.4.2.  Preču zīmes tiesiskā regulēšana   
2.  Brenda galvenās funkcijas   
2.1.  Riska mazināšana   
2.2.  Patērētāja izvēles atvieglošana   
3.  Brendu veidošana   
3.2.  Brendu veidošanas mehānisms   
5.  Brendu piešķiršanas stratēģija   
5.1.  „Saimes brenda” piešķiršanas stratēģija   
5.2.  „Produkta līnijas” brenda izmantošana   
5.3.  „Individuālā produkta” brenda izmantošana   
5.4.  „Cenu līnijas” brenda izmantošana   
6.  Brendu apzīmēšanas principi   
6.1  Lēmumu pieņemšanas process par produkta brendu   
7.  Brenda menedžments   
8.  Brendu apvienošanās.Interbrendings   
8.1  Interbrenda definīcija   
8.2.  Kopējais brendings   
8.3.  Kopējais komponentais brendings   
8.4  Kopējā brendinga būtība   
9.  Brenda lejupslīde   
10.  Brenda atjaunošana   
Extract

Kas tas ir brends? Kas tas ir zīmols?
Apmēram pirms 5 gadiem Latvijā nopietni sāka runāt par brendiem. Tad šis vārds parādījās publiskajā telpā un to sāka lietot biežāk. Bet Valsts Valodas komisija diktatoriski pateica – “Nē! Brends tas nav latviski - mums būs zīmols!” Šodien šis eksperiments ir bankrotējis. Situācija ir kā padomju laikā – oficiāli ir pieņemts kaut kas, un cilvēki to dara, jo tā ir oficiāli pieņemts, bet – dara negribīgi, un ar gariem zobiem. Nelabprāt. Rezultātā – par brendiem vai zīmoliem runā maz, vai nerunā vispār.
Pirms vairākiem gadu tūkstošiem otrpus Baltijas jūrai mitušie ziemeļnieki aitām sānos mēdza iededzināt zīmi, pēc kuras viņi atpazina savu ganāmpulku. Šo zīmi viņi sauca “brandr”. Pastāv uzskats, ka tieši no šī vārda ir cēlies brenda nosaukums angļu valodā - brand. Mūsdienās brenda loma ievērojami pārsniedz tās pirmatnējo identifikācijas funkciju.
Kaut arī šie vārdi nereti tiek aizvietoti, tomēr Reklamēšana [Advertising] un brendings (branding) nav viens un tas pats process. Kāda produkta reklamēšana ir tikai daļa no brendinga.
Pirmās masu mārketinga kampaņas aizsākās deviņpadsmitā gadsimta otrajā pusē, un tās bija vairāk saistītas ar reklamēšanu nevis brendingu šodienas izpratnē.
Reklāmām vajadzēja informēt cilvēkus par kāda jauninājuma eksistenci, tad pārliecināt iegādāties to. Brendings aizsākās ar to, ka tirgū parādījās ļoti līdzīgas preces un arī attiecīgi konkurences attīstība bija novedusi pie tā, ka lielākajā daļā vienas klases preču/pakalpojumu segmentu zudušas atšķirības cenā un kvalitātē.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register