Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:752882
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.04.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 37 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Ieskats zīmolvedības nozares izaicinājumos    8
1.1.  Vadošās globālās tendences    9
1.2.  Latvijas zīmolvedības vides raksturojums    11
2.  Būtiskāko zīmola koncepciju literatūras analīze    15
2.1.  Zīmola funkcijas gala patērētājiem    16
2.2.  Zīmols kā sociālās kultūras dalībnieks    17
2.3.  Zīmols kā uzņēmuma biznesa stratēģijas sastāvdaļa    20
2.3.1.  Zīmola stāstu modelis    25
2.3.2.  Kultūras inovācijas modelis    27
2.3.2.  Interešu grupu modelis    29
  Izmantotās literatūras saraksts    30
Extract

2.3.3. Interešu grupu modelis
Sets Godins (Seth Godin) , ir vairāk kā 17 starptautiski atzītu grāmatu autors, kurš uzstājas ar priekšlasījumiem par tādām tēmām kā mārketings, līderība, post-industriālā revolūcija, ideju izplatīšanās veidiem.
S.Godins savos jaunākajos darbos piedāvā salīdzinoši radikālu nākotnes vīziju. Pēc viņa domām, stabilitāte ir ilūzija un mēs atrodamies nemitīgu pārmaiņu virpulī. Algots darbs kā masveida parādība pastāv ne ilgāk par 200 gadiem un lēts, paklausīgs darbaspēks, kādu to pazinām 20. gadsimtā jeb industriālajā laikmetā, ir beidzis savu eksistenci.
Par šīs kārtības aizsācēju ir uzskatāms Henrijs Fords, kura automašīnu ražotnēs tika izstrādātas efektīvas standartizētās rūpniecības vadības metodes, kurās viegli aizvietojamas bija ne tikai auto reserves daļas, bet arī strādnieki, kas apkalpoja procesu.
Masu tirgum ražotā produkcija bija domāta vidējam pircējam, apgalvo S.Godins, un attiecīgi tam arī bija piemērots masu mārketings ar lieliem reklāmas budžetiem, kas veiksmīgi darbojās 80 gadus. Masu tirgus nozīmē viduvējības. Uz vidējo patērētāju izkalkulētā shēma: reklāma – izplatīšana – pārdošana – atkal jauna reklāma, vairs nedarbojas mūsdienu apstākļos.
21. gadsimtā mēs visi esam savā veidā unikāli īpatņi, dīvaino ir vairāk kā normālo, ir pārliecināts S.Godins, tādēļ pašlaik mārketings nozīmē iesaistīt savu cilti, kurai piedāvāt produktus un pakalpojumus viegli izplatāmu stāstu formā.
Ar cilti autors šai kontekstā saprot cilvēku grupu, kurus vieno kopēja kultūra, attieksme pret pasauli vai kopējas nodarbes. Pie tam iesaistīšanas procesu varētu drīzāk pielīdzināt mākslai, jo nav instrukciju kā to paveikt, nav norāžu par īsāko un taisnāko ceļu uz mērķi, vien vēlējums būt drosmīgam un auteniskam, lai iegūtu citu cilvēku uzticēšanos un vēlmi sekot.
Vienam cilvēkam aizsākot kādu jaunu darbību – deju vai ēdienu fotogrāfiju izvietošanu internetā, izšķirošie ir pirmie sekotāji, agrīnie pieņēmēji, jo tiklīdz darbojas grupa, pūlim ir vieglāk pievienoties, jo nostrādā pūļa instinkti, radot vēlmi iekļauties.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register