Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:608871
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.03.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
  SIA “LIDO” uzņēmums un tā darbības apraksts    6
  SIA “LIDO” vēsture    6
  SIA “LIDO” mērķi    7
  Zīmolvedības veidi un metodes uzņēmumā    9
  Zīmola nozīme uzņēmumā    9
  Pozicionēšana    12
  Diferenciācija    13
  “Brand Asset Valuator” modelis    14
  Zīmola rezonanse    14
  Metodes izmantošana, pielietošana SIA “LIDO” uzņēmumā    16
  Zīmola nozīmes līmeņi    16
  Pozicionēšana    18
  Diferenciācija    20
  “Brand Asset Valuator” modelis    21
  Zīmola rezonanse    23
  SECINĀJUMI    25
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    27
Extract

Kursa darba tēma ir “Zīmolvedības veidi un metodes uzņēmumā”. Jebkurš cilvēks pasaulē zin kaut gan vienu zīmolu. Zīmolam ir ļoti liela loma uzņēmuma darbībā, jo pateicoties veiksmīgai zīmola kompānijai, patērētājs uzticās zīmolam, kurš ir piedāvāts tirgū. Šī tēma ir aktuāla, jo zīmolviedība ietekmē tirgus darbībā un 21. gadsimtā zīmola nozīme aug. Kursa darba mērķis ir izpētīt zīmolvedības metodes un uzzināt, kā zīmols ietekme uz SIA “LIDO” attīstību un cik stipra ir šī brenda ietekme uz uzņēmuma darbu.
Galvenie darba uzdevumi:
Pirmkārt, analizēt SIA “LIDO” uzņēmumu un tās darbības aprakstu.Tiek analizēts SIA “LIDO” uzņēmums, jo tas zīmols ir populārs, uzticams un pazīstams iedzīvotāju vidē.
Otrkārt, uzrakstīt teoriju par zīmolvedības nozīmi uzņēmumā un par atbilstošām metodēm. Tika aprakstīta pozicionēšana, diferenciācija, “Brand Asset Valuator” modelis un zīmola rezonanse.
Treškārt, šīs metodes izmantošana un pielietošana SIA “LIDO” uzņēmumā.
Ceturkārt, veikt secinājumus par paveikto darbu un iegūtiem rezultātiem.

Kursa darbā tika izmantoti- attēli, tabulas un diagrammas par atbilstošajam metodēm un uzņēmumu.
Par petijuma avotiem kalpo:
vispareja un speciala literatura,
interneta resursi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register