Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:513796
 
Evaluation:
Published: 29.06.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  UZŅĒMUMA NOSAUKUMS    6
2.  UZŅĒMUMA PREČU ZĪME    10
3.  MĀRKETINGA VIDE    15
3.1.  MIKROVIDE    16
3.1.1.  Firma    16
3.1.2.  Piegādātāji    18
3.1.3.  Klienti    19
3.1.4.  Konkurenti    21
3.1.5.  Kontaktauditorijas    21
4.  REKLĀMA    27
4.1.  REKLĀMA - līdzeklis uzņēmuma tēla veidošanā    28
4.2.  Reklāmas veids – uzņēmuma tēla veidošanā    32
5.  PROPAGANDA    39
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    43
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    44
  PIELIKUMS    47
  PREČU ZĪMES    48
  INSTITUCIONĀLĀ REKLĀMA    25
  KONKURĒJOŠĀ REKLĀMA    25
  POZITĪVA PROPAGANDA    25
  NEGATĪVA PROPAGANDA    25
Extract

Par šo tēmu vēlos rakstīt, jo mūsdienās cilvēkiem ir svarīgi ne tikai uzņēmuma ražotās preces vai sniegtā pakalpojuma kvalitāte, cena, bet liela nozīme ir arī uzņēmuma tēlam sabiedrībā. Sabiedrībai ir svarīgi ar kādiem un cik godīgiem mērķiem uzņēmums sasniedz savus mērķus. Ikdienā mēs nesastopamies tieši ar uzņēmuma tēlu kā problēmu vai kā atsevišķu nozari, bet tā būtiski ietekmē uzņēmuma lēmumu pieņemšanu un uzņēmuma darbību. Iegādājoties produktus bieži vien “nospēlē” cik daudz un kā mēs pazīstam uzņēmumu, kas piedāvā produktu. Tādēļ uzņēmējiem ir jādomā kā viņa uzņēmums skan- pagastā, pilsētā, valstī, pasaulē.
Mans mērķis ko vēlos sasniegt rakstot šo kursa darbu ir:
noskaidrot, kādi faktori veido uzņēmuma tēlu;
kā uzņēmuma tēls ietekmē uzņēmuma attīstību un tā darbību;
cik svarīgs uzņēmuma tēls ir sabiedrībā.
Lai sasniegtu izvirzītos mērķus ir jāveic šādi uzdevumi:
jāstudē literatūra un iespējamie uzziņu avoti, kurā ir aprakstīta, aplūkota šī tēma;
jāapkopo informācija;
jāizdara secinājumi un priekšlikumi.
Katrs uzņēmējs dibinot uzņēmumu ne tikai domā kādu uzņēmējdarbības veidu veiks un kur, bet arī jāizdomā ir nosaukums pēc, kura atpazīs klienti, konkurenti un kurš būs reģistrēts arī komercreģistrā. Uzņēmuma izvēle ir svarīga arī, jo to izdzirdot nosaukumu rodas pirmās asociācijas un pirmie iespaidi par uzņēmumu, tādēļ nosaukumam ir liela nozīme uzņēmuma tēla veidošanā. Nosaukuma izvēli ierobežo LR “Komerclikums” 29.pants (komerclikumā uzņēmuma nosaukums ir definēts, ka FIRMA), kurā ir noteikti šādi ierobežojumi nosaukuma izveidē:
1)firmā nedrīkst ietvert maldinošas ziņas par komerctiesiskajā apgrozībā svarīgiem apstākļiem, it īpaši par komersanta vai komercdarbības veidu vai arī par komercdarbības apjomu;
2)firma nedrīkst būt pretrunā ar labiem tikumiem;
3)Ierobežojumus vārda “Latvija” un tā tulkojuma svešvalodās ietveršanai firmā nosaka Ministru kabinets;
4)ja firmā ietverts administratīvās teritorijas vai apdzīvotās vietas nosaukums, firma nedrīkst sakrist ar attiecīgās administratīvās teritorijas vai apdzīvotās vietas nosaukumu, izņemot viensētu nosaukumus;
5)firmā nedrīkst ietvert valsts vai pašvaldību institūciju (iestāžu) nosaukumus, kā arī vārdu “valsts” vai “pašvaldība”;
6)apzīmējumu, kas ir Latvijā aizsargājamas preču zīmes būtiska sastāvdaļa, firmā drīkst ietvert vienīgi tad, ja saņemta rakstveida atļauja no attiecīgā komersanta vai personas, kurai pieder preču zīme.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register