Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:676383
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.02.2003.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Firma SIA "Van der Wal int Transport B.V. Latvia" tika nodibināta 1995.gadā, kā viens no lielās Holandes transporta firmas "Van der Wal int Transport B.V." meitas uzņēmumiem.
Izņemot Latviju, firmai ir filiāles Krievijā, Azerbaidžānā, Spānijā un Francijā. Uzņēmumam ir liela transporta pārvadājumu pieredze un tāpēc mūsu firma var piedāvāt lielas iespējas dažāda veida kravas piegādei. Firmas filiāļu kopsadarbība dod iespēju piedāvāt klientiem transporta pārvadājumu pakalpojumus pa sekojošo valstu teritorijām: Eiropa, Spānija, Itālija, no Eiropas uz Baltijas valstīm, Somiju, Zviedriju, Krieviju, Azerbaidžānu, Kazahstānu, Uzbekistānu.
Kopējais vilcēju daudzums, ko izmanto savā darbībā firmas uzņēmumi, ir 100 kravu automašīnas, starp kurām ir lielas ietilpības treileri un tentu konteineri. Visas firmas "Van der Wal int Transport B.V." mašīnas ir aprīkotas ar satelīta sistēmu (Satelite Communication Equipment-SATCOM, Global Positioning System-GPS), kas dod iespēju pastāvīgi kontaktēties ar šoferi un kontrolēt kravas pārvietošanu.
Firmai ir plaša pieredze tādu pārvadājumu veikšana un galvenie maršruti ir sekojošie: Maskava, Taškenta un Baku.
Kā vienu no firmas darbības veidiem varētu nosaukt ekspedīcijas pakalpojumus, kuras pamatā ir sadarbība ar citām Latvijas transporta firmām.
Firma piedāvā klientiem izmantot sekojošas darba īpašības :
ērtie konteineru apjomi (116-120 m3);
kravu apdrošināšana (CMR apdrošināšana);
pārvadājumi pa zemi un ar prāmi Rīga, Liepāja, Klaipēda;
iespēja pārvadāt lielgabarītu un smagu kravu;
saliktās kravas.
Lai noskaidrotu uzņēmuma stiprās un vājās puses, autors analizēs uzņēmuma iekšējo vidi ietekmējošos faktorus – tehnoloģijas, mārketings, tirgus daļa, klātbūtne pasaules tirgū, klienti, pakalpojumu kvalitāte, personāls, finanses, pakalpojumu sortiments, menedžments, loģistika.
1.Tehnoloģija
Tehnoloģiju cilvēki parasti pieraduši saistīt tikai ar iekārtu, izgudrojumu, datoru u.tml. racionālu izmantošanu. Savukārt tehnoloģijas uzņēmumā ir prasmju, zināšanu, informācijas, iekārtu, instrumentu savienojums, kas nodrošina resursu racionālu pārveidošanu gatavā produkcijā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register