Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:599777
 
Evaluation:
Published: 01.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Zināšanu dzīves cikls    6
1.1.  Zināšanu ražošana    6
1.1.1.  Individuālā un grupu mācīšanās    7
1.1.2.  Zināšanu apgalvojuma formulēšana    7
1.1.3.  Informācijas iegūšana    8
1.1.4.  Zināšanu validēšana    8
1.2.  Zināšanu integrācija    9
1.3.  Zināšanu bojāeja    9
2.  Zināšanu dzīves cikls universitātē    11
  Secinājumi    16
  Izmantotā literatūra    17
Extract

Gadiem un gadsimtiem ejot sabiedrība un pastāvošā situācija nosaka materiālās vērtības, kas konkrētajā laika periodā ir vissvarīgākās, visdārgākās un visvērtīgākās. Mūsdienās ir izveidojusies tāda situācija, ka mēs dzīvojam informācijas sabiedrībā un tieši informācijai ir vislielākā materiālā vērtība. Taču informācija neko nelīdz, ja to nevar pārvērst zināšanās.
Zināšanām, tāpat kā jebkurai lietai, ir savs dzīves cikls. Lai to varētu apskatīt vispirms jānoskaidro, kas tad īsti ir zināšanas. Literatūrā ir sastopamas dažādi skaidrojumi jēdzienam zināšanas, piemēram:
Zināšanas ir organizēta informācija kādas problēmas risināšanai;
Zināšanas ir informācija, kas ir organizēta un analizēta, lai padarītu to saprotamu un pielietojamu problēmas risināšanai vai lēmuma pieņemšanai;
Zināšanas sastāv no patiesības un pārliecības, perspektīvām un jēdzieniem, vērtējuma un cerības, metodoloģijas un zināšanas kā darīt;
Zināšanas ir pilns izpratnes, pieredzes un procedūru kopums, kas tiek aplūkotas kā pareizas un patiesas un nosaka cilvēka darbību, uzvedību un savstarpēju komunikāciju;
Zināšanas ir spriešana par informāciju un datiem veicinot darbošanos, problēmu risināšanu, lēmumu pieņemšanu, mācīšanos un mācīšanu;1
Zināšanas tas ir pieredzes, vērtību, kontekstuālas informācijas, eksperta redzējuma un intuīcijas sajaukums, kas rada vidi un struktūru jaunas pieredzes un informācijas izvērtēšanai un pieņemšanai.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register