Pētījumā secināts, ka ik katrs cilvēks ar reklāmu saskarās katru dienu neatkarīgi no tā vai viņš to vēlas vai nē. No tā izriet, ka reklāmām ir liela loma patērētāja ikdienas dzīvē veiktajām darbībām. Mārketingā ir svarīgi izprast reklāmas būtību, lai ar reklāmas palīdzību varētu ietekmēt patērētāja tālāko rīcību, jo bez kvalitatīvas reklāmas ir grūti vai pat neiespējami piesaistīt klientus.
Darba praktiskajā daļā aptaujāti 100 respondenti un tika veiktas divas intervijas ar mārketinga jomā darbojošajām personām Edvardu Ločmeli un Sabīni Vjateri.
Autors pēc darba veikšanas ir noskaidrojis, ka reklāma būtiski ietekmē patērētāju izvēloties preci vai pakalpojumu. Reklāma ir efektīvākais veids, kā manipulēt ar patērētāja domām.
Atslēgas vārdi: reklāma, ietekme.…